رویداد مدتورتاک ششم با حضور فعال شرکت‌ها و استارتاپ‌های حوزه گردشگری و سلامت برگزار شد

استقبال شرکت‌کنندگان از بحث‌های تخصصی ۴ پنل و ۷ کارگاه مدتورتاک ششم

ششمین رویداد بزرگ کسب‌وکارهای حوزه گردشگری، تندرستی، سلامت و مدیکال توریسم جمعه ۵ اسفندماه در سالن همایش‌های بیمارستان پیامبران برگزار شد. مدتورپرس مجری برگزاری این رویداد در ششمین دوره برگزاری آن با دعوت از مهمانانی از کشورهای آلمان، ترکیه، ایتالیا، هند، عراق و پنلیست‌ها و سخنرانانی از ایران مهم‌ترین روندها و فرصت‌های دو صنعت گردشگری و سلامت را بررسی کرد.

در این رویداد یک روزه که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار شد در مجموع بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده حضور داشتند. در بخش‌ نمایشگاهی این رویداد هم ۱۲ کسب‌وکار داخلی و خارجی آخرین دستاوردها، محصولات و فرصت‌های همکاری خود با دیگر کسب‌وکارها را ارائه کردند.

رضا جمیلی بنیان‌گذار مدتورپرس و مدتورتاک در طول این برنامه با تاکید بر اینکه اگرچه شرایط اقتصادی-سیاسی کشور امکان توسعه را از کسب‌وکارهای نوآور دو صنعت گردشگری و سلامت گرفته، اما هنوز می‌توان در کنار یکدیگر برنامه‌هایی را برای حفظ، بقا و تا حدی رشد این اکوسیستم‌ها فراهم کرد.

 

در ششمین دوره مدتورتاک مهمانانی از کشورهای آلمان، ترکیه، ایتالیا، هند، عراق و پنلیست‌ها و سخنرانانی از ایران مهم‌ترین روندها و فرصت‌های دو صنعت گردشگری و سلامت را بررسی کردند.

 

رضا جمیلی تاکید کرد در سال‌های گذشته رویداد مدتورتاک روی صنعت مدیکال توریسم تمرکز داشته و دو صنعت گردشگری و سلامت را از زاویه این بازار مورد توجه قرار می‌داده؛ اما در دو سال گذشته این رویداد با تغییر مسیر تلاش کرده به مهم‌ترین دورهمی و اجتماع استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور در حوزه گردشگری و سلامت تبدیل شود.

او با اشاره به دعوت از ۸ چهره خارجی فعال در صنعت‌های تندرستی، سلامت و گردشگری برای حضور در این رویداد و صحبت درباره آخرین روندهای این بازارها گفت: «از روزی که مدتورپرس راه افتاد تلاش کردیم با تولید محتوا به چهار زبان فارسی، انگلیسی، کردی و عربی برای بازار ایران در دو صنعت گردشگری و سلامت گام‌های بلندی را برداریم. اتفاقاتی که در زمانه کرونا و برخی تحولات سیاسی کشور رخ داد اما نگذاشت آنگونه که باید این تلاش‌ها به ثمر بنشینند. با این حال تلاش کرده‌ایم در دو سال گذشته با همکاری برخی از برندهای شناخته‌شده بین‌المللی حضور مدتورپرس را در فضای بین‌الملل تقویت کنیم. فعال‌تر شدن وب‌سایت انگلیسی‌زبان مدتورپرس هم در همین راسته بوده است. همکاری مدتورپرس با رویدادهای بین‌المللی ازجمله EMT یا همان رویداد گردشگری سلامت اروپا و IMTECH عمان هم بخش دیگری از این برنامه‌ها و تلاش‌های بین‌المللی مدتورپرس است. حضور چهره‌هایی از کشورهای دیگر که در صنعت گردشگری و سلامت موفقیت‌های خوبی داشته‌اند با چنین استراتژی‌ای انجام شده است.»

مشروح پنل‌ها و بحث‌های مختلف رویداد مدتورتاک ششم را می‌توانید در روزهای آینده در وب‌سایت مدتورپرس دنبال کنید.

اگر تمایل دارید از برنامه‌ها و محتواهای آتی ما خبردار شوید می‌توانید ایمیل و شماره موبایل خود را همراه با نام و نام خانوادگی خود برای ما در دایرکت اینستاگرام ارسال کنید. (برای ورود به اینستاگرام مدتورپرس QR CODE زیر را با دوربین موبایل اسکن کنید)

مطالب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.