ثبت کنفرانس اکو اردبیل در تقویم بین‌المللی پلتفرم جهانی سفر پزشکی

کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو اردبیل در تقویم رویدادهای بین‌المللی پلتفرم جهانی سفر پزشکی، نخستین پلتفرم گردشگری پزشکی جهان (imtj.com) ثبت شد.

این نخستین‌بار در ایران است که یک رویداد گردشگری سلامت در چنین سطحی و با استراتژی برندینگ و بازاریابی بین‌المللی گردشگری سلامت برگزار می‌شود. با ثبت این رویداد، کنفرانس گردشگری سلامت اکو رسما به سطح بین‌المللی ارتقا یافت و درحال حاضر بیش از ۳ هزار شرکت، انجمن، گروه بیمارستانی، موسسه و سازمان فعال گردشگری سلامت در سراسر جهان به اطلاعات آن دسترسی دارند. تاکنون کشورهایی چون یونان، انگلیس، مالزی و ترکیه از طریق این پلتفرم برای حضور در کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو اردبیل اعلام آمادگی کرده‌اند.
ژورنال بین‌المللی سفر پزشکی نخستین پلتفرم جهانی گردشگری پزشکی در دنیا است و ماریا جرجیا مدیر منطقه‌ای این برنامه از مدرسان و سخنرانان کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در اردبیل است.
گفتنی است دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ خرداد در شهر اردبیل برگزار خواهد شد. این رویداد مهم‌ترین دیدار برای مدیران ارشد و فعالان گردشگری سلامت کشورهای اکو و خاورمیانه در زمینه گردشگری سلامت است. انجمن خدمات بین‌المللی سلامت سیاست‌گذاری و برگزاری این کنفرانس-نمایشگاه را بر عهده دارد.

هر آنچه که می‌خواهید از رویداد اکو بدانید

1 نظر
  1. امن زاده می گوید

    ابتدا یک هتل مناسب در اردبیل بسازید بعد این کارهارو انجام بدین !!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.