۳ دیدگاه

  1. سارا جسین زاده اصل

    برندسازی بیمارستان ها به کمک پزشکان نامدار یک‌شیوه خوب برای مارکتینگ گردشگری سلامت است

    پاسخ
  2. رها

    در سال‌های گذشته بیمارستان رضوی مشهد قطب گردشگری سلامت این شهر بوده است. گزارشی هم از این بیمارستان داشته باشید و اینکه آمارهای مدیکال توریست های مشهد را هم ذکر کنید. همینطور شرکت های مطرح گردشگری پزشکی در این شهر کدام‌ها هستند

    پاسخ
    1. افروز کریمی

      گفت و گو با تمام بیمارستان ها از اهداف مدتورپرس است. تاکنون چند گفت و گو با شرکت های تسهیلگر مشهد در وب سایت منتشر شده که می توانید به آرشیو مراجعه کنید.

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق برای سایت مدتورپرس محفوظ است

دوره جامع کسب و کار گردشگری سلامت