بهترین لوکیشن‌های کردان برای اجاره ویلای آخر هفته‌ای

تفریح و استراحت آخر هفته‌ای، یکی از بهترین راه‌ها برای تمدد اعصاب، رفع خستگی کار روزانه در طول هفته و داشتن انرژی برای هفته بعد است. برای استراحت و تفریح در آخر هفته‌ها می‌توان لوکیشن‌های متعددی را برگزید. کردان برای کسانی که در تهران و شهرهای اطراف آن زندگی می‌کنند، از بهترین مناطقی است که می‌توان در آن آخر هفته‌ای خاص و متفاوت را گذراند.

شما تا چه اندازه کردان را می‌شناسید و آیا با بهترین لوکیشن‌های کردان برای اجاره ویلای آخر هفته‌ای آشنا هستید؟ با خواندن مطلب زیر، قسمت‌های مختلف کردان را بشناسید تا بتوانید لوکیشن برای اجاره ویلای مناسب را مطابق خواسته و سلیقه خود پیدا کنید.

لوکیشن‌های متنوع کردان برای اجاره ویلا

کردان منطقه‌ای وسیع در غرب کرج است که در دو طرف بزرگراه کرج قزوین قرار دارد، شامل روستاها و شهرک‌های زیادی با ویلاهای فراوان است که بسیاری از افراد را در آخر هفته‌ها به سمت خود می‌کشاند.

در کردان با توجه به شرایط جغرافیایی و قرار داشتن در سمت شمالی یا جنوبی اتوبان  لوکیشن‌های متنوعی وجود دارد. بعضی از این مناطق حالت کوهستانی داشته و برخی دیگر در دشتی وسیع و سرسبز جا گرفته است که دارای فضای سبز و هوای خوب هستند. شما می‌توانید تنوع این لوکیشن‌ها را در وب سایت‌های مختلف نظیر اقامت 24، شب یا جاباما مشاهده نمایید و بر اساس سلیقه‌تان بهترین لوکیشن را انتخاب کنید.

ویلا در لوکیشن‌های شمالی و جنوبی بزرگراه کرج قزوین

لوکیشن شمالی کردان یا کردان شمالی در قسمت شمالی اتوبان کرج قزوین قرار دارد. زمانی که از کرج به سمت قزوین می‌رانید، شمال در سمت راست شما قرار می‌گیرد و این منطقه از کردان را که در شمال بزرگراه کرج قزوین واقع شده، کردان شمالی می‌نامند. لوکیشن‌های فراوانی در این منطقه برای اجاره ویلا آخر هفته‌ای وجود دارد و ویلاهایی لاکچری و شیک، در روستاهای زیبا و سرسبز کردان شمالی و در محیطی کوهستانی پراکنده‌اند.

لوکیشن‌های ویلایی در کردان جنوبی که در جنوب یا سمت چپ آزادراه کرج قزوین قرار دارد، بیشتر به صورت شهرک‌هایی است که در باغ‌ها و باغچه‌های سرسبز، به صورت مهندسی‌ساز و مدرن ساخته شده‌اند. این شهرک‌ها در بخش وسیعی که آن را تهراندشت می‌نامند قرار دارند و همانطور که از نامش معلوم است، در یک دشت سرسبز و مسطح واقع شده‌اند.

بهترین لوکیشن‌های کردان شمالی برای اجاره ویلای آخر هفته‌ای را بشناسیم

کردان شمالی یک منطقه کوهستانی و سرسبز است و محوطه وسیعی را در بر می‌گیرد که روستاهای کردان، تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین، آجین دوجین، ورده، ولیان، جنگلدار و کوهسار در آن قرار گرفته‌اند. این لوکیشن گسترده با روستاهای فراوان، دارای جاده‌هایی پرپیچ و خم و کوهستانی زیبایی هستند و ویلاهای زیادی در این مناطق وجود دارند که برای اجاره آخر هفته بسیار مناسب به نظر می‌آیند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لوکیشن‌ها و ویلاهای موجود در آن‌ها، به وب سایت‌های اجاره ویلا مانند جاجیگا، سفر مارکت، جاباما و مهمان شو سر بزنید. در ادامه شما را با برخی از لوکیشن‌های کردان شمالی آشنا می‌کنیم.

لوکیشن درخت پانصد ساله و ویلاهای تازه ساز برغان

روستای برغان بین دو رود سنج و شاهرود یکی از زیباترین و بکرترین روستاهای کردان شمالی است که در جاده‌ای کوهستانی و بسیار زیبا که به شهرستان کرج می‌رسد، قرار دارد. شما از دو سو می‌توانید به این لوکیشن در کردان که مناسب اجاره ویلا آخر هفته است، دست یابید.

مسیر نخست این است که از اتوبان کرج قزوین به منطقه کردان شمال رفته و این راه را تا انتها در جاده‌ای کوهستانی و سرسبز با رودخانه‌ای پرآب و درختانی زیبا طی کنید. برای رفتن به مسیر دوم از ضلع شمال غربی کرج، از جاده آتشگاه وارد مسیر کوهستانی برغان شده و تا بالاترین نقاط این کوه برانید و سپس کوهستان را پایین آمده تا به برغان برسید. برغان دارای حسینیه، مسجد، پل تاریخی و قلعه ایلخانی است که می‌توان در یک سفر آخر هفته‌ای از آنها بازدید کرد.

در آغشتِ کردان شمالی ویلا اجاره کنید و از قلعه آن دیدن کنید

آغشت یک لوکیشن ویلایی زیبا و سرسبز است که در نزدیکی رودخانه گلین رود قرار دارد. این روستا دارای طبیعت بکری است و یک ساختمان بسیار جالب به سبک فیلم‌های هری پاتر به نام قلعه آغشت در آن ساخته شده که هرچند یک ملک ویلایی شخصی است و نمی‌توان از داخل آن بازدید کرد اما دیدن آن از نزدیک و از بیرون ساختمان نیز خالی از لطف نیست. آغشت دارای ویلاهای جذابی است که برای اجاره در آخر هفته بسیار مناسب هستند. اقامت در این ویلاها، آخر هفته‌ها‌ی بی‌نظیری را در منطقه خوش آب و هوا و بسیار سرسبز آغشت برای شما رقم می‌زند.

چرا هرجاب در کردان شمالی لوکیشن مناسبی برای آخر هفته است؟

روستای هرجاب یکی از خلوت‌ترین مناطق روستایی در منطقه کردان شمالی است که دارای ویلاهایی دنج در محیطی با باغ‌های میوه فراوان است. در هر زمانی از سال که در روستای هرجاب ویلا اجاره کنید، از دیدن مناظر زیبای درختان لذت می‌برید و تمیزی آب و هوای منطقه ریه‌های شما را از دودهایی که در هوای آلوده شهرهای بزرگ استنشاق کرده‌اید، پاک می‌کند.

کدام مناطق ویلایی در لوکیشن جنوبی کردان وجود دارد؟

کردان جنوبی یک لوکیشن وسیع است که در منطقه‌ای باز و سرسبز قرار گرفته است. کردان جنوبی دارای بخش‌‌های مسکونی و ویلایی بزرگ به نام‌های تهراندشت، چهارباغ و سهیلیه است که هر کدام دارای شهرک‌های زیادی هستند. اگر قصد دارید از این شهرک‌های ویلایی اطلاعات بیشتری به دست آورده و آنها را برای یک سفر آخر هفته‌ای اجاره کنید، به وب سایت‌های اجاره ویلا نظیر لوکس ویلا، جاباما، ویلاجار و… سر بزنید.

آشنایی با ویلاهای تهراندشت در کردان جنوبی

تهراندشت در کردان جنوبی یکی از گران‌ترین بخش‌های کردان است که دارای چندین شهرک‌ ویلایی نظیر جهان ویلا یا مسعودیه و کارینا است. شهرک ویلایی جهان ویلا، یکی از لوکیشن‌های بسیار خوب برای اجاره ویلا آخر هفته‌ای است که دارای درختان چنار سر به فلک کشیده و منظم در تمام کوچه‌ها بوده و ویلاهای شیک و مدرن زیادی نیز دارد.

شهرک کارینا نیز یکی از لوکس‌ترین شهرک‌های منطقه با ویلاهایی بسیار خوش‌ساخت است که در حوالی روستای سرخاب واقع شده است. این شهرک یکی از جاهایی است که می‌توان آخر هفته‌های خاص و متفاوتی را با اجاره ویلا در آن گذراند.

آیا بهترین لوکیشن‌های ویلایی چهارباغ کردان جنوبی را می‌شناسید؟

چهارباغ یکی از شهرهای بسیار سرسبز و پر از بخش‌های ویلایی است که به عنوان قطب گل و گیاه کرج و اطراف شناخته می‌شود. این منطقه دارای گلخانه‌های فراوان و شهرک‌های ویلایی است که یکی از آنها شهرک الهیه بوده و علاوه بر آن ویلاهای شخصی زیادی که مناسب سفرهای آخر هفته‌ای هستند، در آن پراکنده‌اند. سفر به چهارباغ با توجه به گلخانه‌های فراوان و باغ‌های میوه‌اش، می‌تواند علاوه بر تفریح و رفع خستگی در آخر هفته، امکان خرید گلدان‌های زینتی زیبا با قیمت‌های مناسبی را برای شما فراهم کند.

اجاره ویلای آخر هفته در شهرک‌های سهیلیه کردان جنوبی

سهیلیه در کردان جنوبی، یکی از لوکیشن‌هایی است که دارای درختان فراوان و محیطی خوش آب و هوا است که شهرک‌هایش جاهایی مناسب برای اجاره ویلای آخر هفته‌ای و گریز از هوای آلوده شهرهای تهران و کرج هستند.  شهرک‌های سهیلیه عبارتند از: شهرک زعفرانیه لوکیشنی لاکچری برای اجاره ویلای آخر هفته است و ویلاهای مدرن فراوانی در آن ساخته شده است، شهرک کوروش در همسایگی زعفرانیه، لوکیشنی شیک و مدرن با آب‌ و هوایی عالی و ویلاهای اجاره‌ای مناسب برای سفرهای آخر هفته‌ای و شهرک اقبالیه یک لوکیشن سرسبز و خوش منظره برای اجاره ویلای آخر هفته‌ای هستند.

 

در کردان جنوبی لوکیشن‌های زیادی برای اجاره ویلا آخر هفته وجود دارد

سه شهرک ویلایی دیگر به نام‌های طاووسیه، افشاریه و صفائیه در کردان جنوبی وجود دارند که این سه لوکیشن ویلایی نیز برای اجاره ویلا آخر هفته بسیار عالی و مناسب هستند. این شهرک‌ها که دسترسی آسانی به اتوبان کرج قزوین و جاده قدیم کرج به قزوین دارند، دارای امکانات مناسب برای اقامت‌های کوتاه و بلندمدت هستند.

 

منبع:

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g293999-c3-zff22-Tehran_Tehran_Province-Hotels.html

https://www.jabama.com/mag/get-to-know-the-best-kordan-areas-for-villa-towns/

https://www.trip.com/hotels/tehran-villas/hotels-c631t8/

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.