از فرصت نمایشگاه اربیل استفاده کنیم

اولین دوره نمایشگاه گردشگری سلامت ایران در اربیل کردستان عراق از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر ۹۸ در هتل ۵ ستاره دیوان اربیل برگزار خواهد شد

به گزارش مدتورپرس؛ خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، این نمایشگاه با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت بهداشت و درمان، کنسولگری ایران در اقلیم کردستان، وزارت امورخارجه و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران و همچنین توسط شرکت دکوپاژ برگزار می‌شود.

شرکت صحت سیاحت آسیا گشت در این رویداد به شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که از ایران برای حضور در این نمایشگاه به اربیل سفر می‌کنند خدماتی را نیز ارائه می‌دهد. حمید ره‌انجام مدیرعامل این شرکت به خبرنگار مدتورپرس می‌گوید: «ما در کنار شرکت دکوپاژ، برگزار کننده این رویداد خدماتی را نیز ارائه می‌دهیم. تمام شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که قصد دارند در این نمایشگاه حضور داشته باشند، می‌توانند از طریق این شرکت با بهترین شرایط اقدام به تهیه بلیط و رزرو هتل کنند.»

اخبار اکوسیستم گردشگری سلامت را در تلگرام مدتورپرس دنبال کنید

حمید ره‌انجام مدیرعامل شرکت صحت سیاحت آسیا گشت درباره اهمیت برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: «اقلیم کردستان عراق یکی از بازارهای گردشگری سلامت ایران است و ظرفیت‌های فراوانی را برای ایران دارد. به خصوص با توجه به ماجراهای اخیری که کشور ترکیه با مواجه با کردها داشته، تقریبا ترکیه این بازار را از دست داده است. همین امر باعث شده تا اتباع این اقلیم برای درمان به کشورهای دیگری نیز توجه کنند. به‌همین دلیل همه بازیگران این صنعت اعم از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، شرکت‌های تهسیل‌گر باید از این فرصت استفاده کنند تا بتوانیم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم. نمایشگاه اربیل عراق این فرصت را برای ما فراهم کرده است.»

مطالب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.