درخشش گردشگری سلامت در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۱۸ اسپانیا

نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۱۸ در اسپانیا بزرگترین نمایشگاه گردشگری است که در اوایل سال جاری میلادی با شرکت ۲۵۱ هزار بازدیدکننده رکورد زد. این رقم نسبت به سال گذشته ۲٫۵ درصد افزایش داشته است.

۱۰ هزار شرکت از ۱۶۵ کشور و منطقه متفاوت در سی و هشتیمن دوره از این رویداد شرکت کردند که اثر اقتصادی مهمی با بیش از ۲۷۰ میلیون یورو برای مادرید داشته است. یکی از بازیگران بزرگ و برجسته این گردهمایی کسب و کارهای فعال در زمینه صنعت گردشگری Firtur Salud است.

نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا
حضور ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۱۸ اسپانیا

گردشگری سلامت پیش از این نیز بخشی بسیار مهم بوده است که دو نقطه قوی از اقتصاد اسپانیا را به هم متصل می کند: پیشنهادهای گردشگری وسیع و متنوع و کیفیت روانی بالا. بنابراین نمایشگاه بین المللی گردشگری چهار سال گذشته نمونه‌‍ای از این بازار گردشگری رو به رشد بوده است.

 

شرکت Spaincares برنامه ای شامل محتواهای مختلف، کنفرانس ها و میزگردهایی در مورد این بخش از کشور ترتیب داد که در آن سخنرانان سطح بالای بین المللی در موضوعاتی با بیشترین ارتباط، فضاهای بی۲بی و بی۲سی، نکات جلسه و اطلاعات عمومی صحبت می کردند.

روندهای گردشگری سلامت

یکی از پنل‌های نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۱۸ در اسپانیا به روندهای گردشگری سلامت پرداخت. این پنل «روندهای گردشگری پزشکی بین قاره‌ای در اروپا» را به بحث گذاشت که در آن تمامی سخنرانان با این عقیده موافق بودند که شهروندانشان می‌توانند در کشورهای خود مراقبت‌های پزشکی با کیفیت بالا را انتخاب کنند.

در مواجهه با این موقعیت ممکن است بپرسیم چرا آنها ظاهراً دنبال چیزی هستند که می توانند در کشورهای خود بیابند؟ پاسخ این است که آنها به دنبال صرف پول کمتر و حفظ همان کیفیتی هستند که می توانند در کشورهای دیگر پیدا کنند درحالی که در کشورهای خودشان باید بالاترین هزینه‌ها را برای درمان پرداخت کنند.

فیتور آینده قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۹ در مادرید برگزار شود.

منبع: The Yucatan Times

نظرات بسته شده است.