برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری «تاپ ریزا» در پاریس

چهلمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فرانسه موسوم به نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا در روزهای ۳ تا ۶ مهرماه امسال (۲۵ تا ۲۸ سپتامبر) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است. پیش بینی می شود که بالغ بر ۳۲ هزار شرکت کننده از بیش از ۱۷۰۰ برند فعال در حوزه گردشگری در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

حدود ۱۵ شرکت از جمهوری اسلامی ایران نیز در این رویداد بزرگ بین المللی شرکت دارند که در زمینی به مساحت ۱۵۵ متر مربع در بخش خاورمیانه سالن شماره ۷٫۲ در محل برگزاری نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا ، آخرین توانمندی های خود را  به بازدیدکنندگان معرفی می کنند. غرفه ایران به همت کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی ایران برپا شد.

نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا موسوم به( IFTM Top Resa 2018) در سال ۱۹۷۹ در شهر کوچک دوویل فرانسه تاسیس شد. حوزه فعالیت آن صنعت تفریحات و اوقات فراغت بود ابتدا تنها با نام Top Resa مشهور بود. اما در سال ۲۰۰۸ و با تغییر رویه و گسترش حوزه های هدف عنوان IFTM  یا همان بازار تجارت بین المللی فرانسه را نیز به نام خود اضافه کرد و به پاریس منتقل شد. از آن زمان به بعد این رویداد تبدیل به یک نمایشگاه چندمنظوره شده است که انواع گردشگری، تفریحات، تجارت و MICEها را پوشش می دهد.

امسال برگزاری نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا مصادف با چهلمین سالگرد تاسیس این نهاد است و به همین دلیل انتظار می رود که امسال، برنامه های جانبی جذاب و متعددی در این نمایشگاه برگزار شود.

بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا می توانند با صاحبنظران در حوزه های مختلف گردشگری و تجارت آشنا شده، از خدمات شرکت های بین المللی آگاه شوند و از خدمات دهکده های تخصصی و مراسم جادویی ویژه سالروز تاسیس بهره ببرند.

نظرات بسته شده است.