مدتورتاک ششم ۵ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

ششمین رویداد فعالان گردشگری، گردشگری سلامت، تندرستی و کسب‌وکارهای پیشروی صنعت سلامت

مدتورپرس و بیمارستان پیامبران در نظر دارند ششمین رویداد کسب‌وکارهای حوزه سلامت، گردشگری و تندرستی را 5 اسفندماه در سالن بین‌المللی همایش‌های بیمارستان پیامبران با حضور بیش از 250 نفر از مدیران کسب‌وکاری، فعالان و علاقمندان این حوزه‌ها برگزار کنند. این رویداد به‌صورت یک‌روزه و از ساعت 9 صبح لغایت 19 عصر روز جمعه 5 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

هدف رویداد

 

مدتورتاک ششم همراه با کارگاه‌های آموزشی تخصصی و پنل‌های تحلیلی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار سلامت و توریسم با تاکید بر تحولات فضای بین‌الملل این صنعت‌ها و مهم‌ترین تحولات و تغییرات سال 2023 برگزار خواهد شد.

در این رویداد سرمایه‌گذارهای خطرپذیر، استارتاپ‌های حوزه سلامت و گردشگری، مدایرن ارشد بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و سخنرانان خارجی حضور خواهند داشت.

 

محورهای سخنرانی‌ها و پنل‌های رویداد

  • ادامه فعالیت شرکت‌های بین‌المللی دو صنعت گردشگری و سلامت ایران چطور خواهد بود؟
  • بیمارستان‌ها و کلینیک‌های آینده تحت تاثیر فناوری‌هایی چون متاورس چه تغییراتی خواهند کرد و چطور باید برای این آینده آماده شد؟
  • نیروی کار حوزه درمان ازجمله پزشکان و پرستاران چطور باید با فرصت‌های شغلی در دیگر کشورها مواجه شوند؟ مهارت‌های موردنیاز و قوانین مرتبط چیست؟
  • کدام استارتاپ‌ها و تیم‌های ایرانی شانس جذب سرمایه و یا حضور در بازار بین‌الملل را خواهند داشت؟
  • کدام صنایع و بازارها می‌توانند در کنار دو بازار سلامت و گردشگری قرار بگیرند و محصول یا خدمت ارائه دهند؟

 

بخش نمایشگاهی

در ششمین رویداد فعالان گردشگری، گردشگری سلامت، تندرستی و کسب‌وکارهای پیشروی صنعت سلامت، یک فضای محدود نمایشگاهی به صورت کانتر تدارک دیده شده تا کسب‌وکارهای متقاضی بتوانند هم گفت‌وگو‌های B2B با ذی‌نفعان خود داشته باشند و هم محصولات و خدماتشان را به‌شکل اختصاصی‌تر به شرکت‌کنندگان در رویداد معرفی کنند.

 

شبکه‌سازی

در این رویداد شرکت‌کنندگان و کسب‌وکارها در زمان‌بندی‌های مختلف ازجمله در زمان‌هایی که برای پذیرایی (3 تایم مختلف) تدارک دیده شده امکان گفتگو و شبکه‌سازی با ذی‌نفعان خود را خواهند داشت.

 

مخاطبان رویداد

  • هتلداران
  • مدیران ارشد بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بخش خصوصی
  • استارتاپ‌های حوزه پزشکی و سلامت و تندرستی و ورزش
  • مجموعه‌های تندرستی، دهکده‌های سلامت و اسپاها
  • آژانس‌های گردشگری
  • استارتاپ‌های گردشگری و اقامت
  • شرکت‌های بین‌المللی تسهیلگر درمان
  • پزشکان و پرستاران
  • مدیران آی‌پی‌دی بیمارستان‌ها
  • سرمایه‌گذاران خطرپذیر

 

 

برای ثبت‌نام زودهنگام در این رویداد و برخورداری از 50 درصد تخفیف به سایت ایوند به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://evnd.co/rb6lP

 

 

در رویداد مدتورتاک ششم، که جمعه پنجم اسفندماه برگزار می‌شود با محتواها، ارائه‌ها، سخنرانی‌ها و‌ پنل‌های متنوع با شما خواهیم بود. بحث، تبادل نظر، انتقال تجربه و دانش و بررسی روندها و آینده صنعت سلامت و گردشگری محور همه این برنامه‌ها خواهد بود.

 

 

دکتر علی بزازی از چهره‌های شناخته‌شده صنعت سلامت، یکی از سخنران-پنلیست‌های رویداد مدتورتاک ششم است.

 

 

تولید در مقیاس صنعتی آن‌هم در بازار سلامت و با شروع کردن از ایده‌های کوچک می‌تواند چالش‌های راه‌اندازی، رشد و بقای کسب‌وکار در این حوزه را برای هر بنیان‌گذاری کاملا آشکار سازد و تجربه‌های زیادی به همراه بیاورد. امیرحسین کارآگاه یکی از چهره‌های جوان کسب‌وکاری در صنعت سلامت است که چنین تجربه‌ای دارد.

او هم دکترای داروسازی دارد و هم کارشناسی ارشد کارآفرینی. او با برند پرسیس‌ژن در سال‌های اخیر شتابدهنده‌ای راه‌اندازی کرده که زیرساخت لازم برای ایده‌های نوآورانه را در اختیار داروسازان و فعالان صنعت سلامت قرار می‌دهد و از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌کند. کارآگاه در رویداد مدتورتاک ششم یکی از پنلیست‌هاست و درباره راه‌اندازی و رشد کسب‌وکار نوآورانه در حوزه سلامت صحبت خواهد کرد.

 

 

تجربه بزرگ کردن یک استارتاپ در حوزه گردشگری در ایران تجربه گرانبهایی است. به‌خصوص اگر بعد از این تجربه به‌دنبال یافتن و سرمایه‌گذاری روی تیم‌های کوچک اما خوش آتیه این حوزه باشید احتمالا این تجربه بیشتر به کار شما بیاید.

علی کشفی یکی از بنیان‌گذاران سایت معروف فلایتیو که یکی از دو استارتاپ بزرگ گردشگری کشور است این روزها بخشی از وقت خودش را صرفا شناسایی و رشد تیم‌های کوچک استارتاپی می‌کند.

علی کشفی هم‌بنیان‌گذار فلایتیو در رویداد مدتورتاک ششم درباره شاخص‌های انتخاب یک تیم استارتاپی در حوزه گردشگری برای سرمایه‌گذاری و رشد به‌ویژه با تمرکز بر بازار بین‌الملل صحبت خواهد کرد.

 

 

مجموعه بیمارستان‌های جی‌وی‌ام در سراسر ایتالیا شعب مختلفی دارد. بیمارستانی که یک برند قدرتمند در میان برندهای صنعت سلامت اروپا ساخته است.

پائولا اسکوزسکا مدیر اجرایی این برند زنجیره‌ای بیمارستانی است. او در رویداد مدتورتاک ششم در کارگاه-پنل الزامات مارکتینگ و فعالیت رسانه‌ای در صنعت سلامت و گردشگری درباره استراتژی‌های بازارسازی و مارکتینگ این برند صحبت خواهد کرد

 

لوتز لانگ‌ویتز یکی از چهره‌های شناخته‌شده گردشگری تندرستی در آلمان است. او که سال‌ها با شرکت‌های مختلف گردشگری، درمانی و تندرستی اروپایی کار کرده تجربه زیادی روی مارکتینگ و برندینگ و بازارسازی در حوزه سلامت، گردشگری و … دارد. او که در حال حاضر مدیرعامل انجمن درمان و تندرستی آلمان است در رویداد مدتورتاک ششم درباره الزامات ورود کسب‌وکارهای این حوزه به بازارهای بین‌المللی ازجمله اروپا صحبت خواهد کرد.

 

‍ برای شرکت‌های حوزه گردشگری سلامت هیچ چیز بهتر از دانستن رویه‌ها و البته مشکلات درون آی‌پی‌دی‌ها نیست. بسیاری از فعالان این صنعت هنوز با واقعیت آنچه در بیمارستان‌ها می‌گذرد آشنا نیستند و این هم در جذب بیمار و تعهدات به آن‌ها دردسرساز می‌شود و هم در ارتباط گرفتن با نیروهای آن‌ها. امیرملااحمدی هم تجربه راه‌اندازی شرکت گردشگری سلامت دارد و هم بیش از یک سال است که مدیر بخش آی‌پی‌دی بیمارستان پیامبران است. او در رویداد مدتورتاک ششم درباره آنچه باید شرکت‌‌ها و آی‌پی‌دی‌ها از نیازها و اولویت‌ها و انتظارات یکدیگر بدانند صحبت خواهد کرد.

 

تعامل بیمارستان‌ها و آی‌پی‌دی‌ها به چه شکل باید تعریف شود؟ فرایند ارتباط بیمار با شرکت تسهیلگر، با پزشک، با آی‌پی‌دی و با کلینیک و … کجای کار چالش‌زا می‌شود و در این میان شناخت شرکت‌ها و آی‌پی‌دی‌ها از پروتکل‌های یکدیگر چقدر کمک‌کننده خواهد بود؟

دکتر حسن راشکی یکی از کسانی است که با برند تریتا در سال‌های گذشته تلاش کرده مسیر هموارتری در ارتباط شرکت‌-آی‌پی‌دی تعریف کند. او در رویداد مدتورتاک ششم در‌کنار مدیران آی‌پی‌دی چند بیمارستان دیگر از این تجربه خود خواهد گفت.

 

 

ماریا پرینچواله یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه در حوزه گردشگری و تندرستی را در دنیا برگزار می‌کند. روی «گردشگری سلامت اروپا» یا همان EMT که امسال هم در ماه اکتبر در توسکانی ایتالیا برگزار خواهد شد. او در سال‌ها اخیر کمک زیادی به برند شدن ظرفیت‌های گردشگری و سلامت کشورهایی چون ترکیه در ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی کرده است.

ماریا پرینچواله بنیان‌گذار پلتفرم بوکینگزمد و برگزارکننده رویداد گردشگری سلامت اروپا در رویداد مدتورتاک ششم درباره آینده این صنعت و البته ظرفیت‌های همکاری و حضور بیمارستان‌ها و پزشکان ایرانی در بازار بزرگ اروپا صحبت خواهد کرد.

 

درمان‌های تخصصی چطور می‌تواند بیمار سلامت را به کشور بکشاند؟ این روزها بزرگترین گرفتاری صنعت سلامت و گردشگری کشور چیست و راهکارهای بقای شرکت‌ها چیست؟ کدام کشورها مبدا بهتری برای جذب بیمار سلامت هستند؟

دکتر محمد پارسا، مدیرعامل شرکت آمیتیس در مدتورتاک ششم از آخرین وضعیت صنعت گردشگری سلامت کشور و راه‌های بقا و حیات فعالان آن می‌گوید.

 

ترکیه و بیمارستان‌های آن چطور توانسته‌اند بازار منطقه و اروپا را از آن خود کنند. مسیرهای همکاری میان شرکت‌های حوزه گردشگری و سلامت ایران و ترکیه چیست؟

دکتر محمت کنپولات از چهره‌های شناخته‌شده صنعت گردشگری و سلامت ترکیه، یکی سخنران-پنلیست‌های رویداد مدتورتاک ششم است.

 

دکتر بهروز حاجیان تهرانی هم یکی از بزرگترین کسب‌وکارهای صنعت سلامت ایران یعنی پیشتازطب را راه‌اندازی کرده و هم در حوزه سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها با شتابدهنده سیناپس فعال است. او یکی از پنلیست‌های رویداد مدتورتاک ششم است تا درباره رشد و سرمایه‌گذاری و روندهای آینده کسب‌وکار در حوزه سلامت بگوید

 

 

هادی شجاری یکی از اولین کسانی بود که اعتقاد پیدا کرد از ظرفیت‌های آنلاین و بیزنس مدل استارتاپی می‌توان برای بزرگ کردن صنعت گردشگری سلامت استفاده کرد. او‌ تجربه‌های زیادی را هم در حوزه درآمدزایی دلاری در خارج از صنعت گردشگری سلامت دارد. شجاری در رویداد ششم مدتورتاک درباره تجربه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه سلامت و تغییر رویکردش برای ادامه این مسیر خواهد گفت.

 

علی کاظم یکی از فعالان گردشگری سلامت عراق است که بیماران این کشور را به روسیه، هند، امارات و ایران می‌فرستد. او در رویداد مدتورتاک ششم درباره رفتار مشتریان عراقی در این بازار صحبت خواهد کرد و از این خواهد گفت که آن‌ها بیشتر از چه ابزارهای ارتباطی یا آنلاین و آفلاینی برای یافتن بهترین پزشک یا بیمارستان استفاده می‌کنند.

برخی آدم‌ها فارغ از اینکه در کجای یک صنعت ایستاده باشند به بخشی از تاریخ آن تبدیل می‌شوند. مدیکال توریسم به شکل رسمی و اصولی‌اش تاریخ بلندی ندارد اما یکی از فعالان آن که گاه بر مسند تنظیم‌گری نشسته بود و گاه بر مسند مدیریت بیمارستان، دکتر سعید هاشم‌زاده است.

دکتر هاشم‌زاده که مدتی است در فضای ایران فعالیت نمی‌کند می‌گوید کماکان توجه‌‌اش به مدیکال توریسم است. او در رویداد مدتورتاک ششم از آن سوی دنیا با ما خواهد بود تا درباره یک موضوع مهم صحبت کند: الزامات حضور پزشکان ایرانی در فضای بین‌الملل، داکیومنت‌های موردنیاز پزشکان ایرانی برای همکاری با بیمارستان‌های خارجی و البته نقشی که آن‌ها می‌توانند برای تقویت گردشگری سلامت ایران برعهده بگیرند.

 

 دکتر پریم جاگیاسی یکی از چهره‌های شناخته‌شده کشور هند در حوزه گردشگری و سلامت است. او در یک کارگاه تخصصی برای شرکت‌کنندگان رویداد مدتورتاک ششم از این می‌گوید که شرکت‌های درمانی و حوزه سلامت و گردشگری هند چطور در دنیا بازارسازی می‌کنند؟

 

 

عاطفه زارع از معدود چهره‌های گردشگری سلامت کشور است که توانسته ارتباطات موثری را در فضای بین‌المللی از جمله با رویدادها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌های خارجی برقرار سازد. او که مقیم آلمان است برای برندسازی روی گردشگری و صنعت سلامت کشور در روزهایی که تحریم‌ها و اوضاع اینترنت بسیاری از این موضوعات را کاملا مختل کرده مدام در حال تلاش است.

با این‌حال او معتقد است صنعت گردشگری و صنعت سلامت کشور دیگر نباید خود را محدود به داخل کشور کند و به هر طریقی باید به بازارهای بین‌المللی و همکاری‌های جهانی و منطقه‌ای خود را برساند. او در مدتورتاک پنجم از اهمیت این ارتباط و حضور در رویدادها و همکاری با برندهای بین‌المللی می‌گوید.

 

وحید وهاب‌زاده نیز یکی از بنیان‌گذاران شرکت سفیران سلامت است و هم به عنوان یک پزشک تجربه کار بین‌المللی را دارد. دکتر وهاب‌زاده که این روزها در یکی از زیرمجموعه‌های بیمارستان معتبر شاریته برلین که یکی از قطب‌های درمانی در دنیاست دوره فوق‌تخصص ارتوپدی خود را می‌گذارند از الزامات فعالیت پزشکان ایرانی در خارج کشور، ظرفیت‌های آن‌ها برای برندسازی صنعت درمان ایران و البته رویه‌ها و اولویت‌های بیمارستان‌های خارجی در پذیرش بیماران بین‌الملل خواهد گفت.

 

تجربه بزرگ شدن یک شرکت تجربه شیرینی است اما وقتی مشکلات و بحران‌های ناخواسته از راه برسد کوچک‌سازی و تغییر استراتژی ناگزیر است. حسین یاراحمدی مدیرعامل فعلی آریامدتور است. شرکتی که هم تجربه بزرگ شدن در روزهای رونق را دارد و هم دست‌وپنجه نرم کردن با روزهای سخت بحران را.

یاراحمدی در رویداد مدتورتاک ششم از این تجربه‌ها و آخرین وضعیت صنعت گردشگری سلامت از زاویه دید یکی از اولین شرکت‌های آن صحبت خواهد کرد.

 

عناوین و جزئیات پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی رویداد مدتورتاک ششم

در رویداد مدتورتاک ششم با چهار پنل و سه کارگاه و سخنرانی‌های متنوع دیگر با شما خواهیم بود تا هم بدانیم صنعت گردشگری و صنعت سلامت به کدام سو می‌روند و هم شرکت‌ها و فعالان کسب‌وکاری این صنعت‌ها در ایران چطور باید گلیم خود را از آب بکشند!چند سخنران و چهره‌ فعال خارجی در صنعت گردشگری و تندرستی هم با ما خواهند بود تا از تجربه‌های خود در فضای بین‌الملل ازجمله در کشورهایی چون ایتالیا، ترکیه، عراق، هند، روسیه و… بگویند.

 

 

پنل اول

همه آنچه آی‌پی‌دی بیمارستان‌ها در کار با شرکت‌های گردشگری سلامت باید بدانند.

  • مهم‌ترین مشکلات فعلی در همکاری شرکت‌های گردشگری سلامت و آی‌پی‌دی‌ها چیست؟
  • رویه‌هایی که در درون آی‌پی‌دی‌ها می‌توان تعریف کرد تا سرعت پاسخگویی یا جذب بیمار را بالا برد چیست؟
  • در کشورهای موفق دنیا روندهای بیمارستان‌ها در این زمینه چیست؟

 

پنل دوم

آخرین وضعیت گردشگری سلامت ایران

  • مهم‌ترین تاثیرات ماه‌های گذشته بر این صنعت
  • راه‌های حفظ و بقای شرکت‌ها و ادامه درآمدزایی
  • فرصت‌های همکاری با بیمارستان‌ها و برندهای درمانی منطقه برای حفظ درآمدها
  • کشورهایی که در یک سال آینده برای جذب بیمار از آن‌ها می‌توان برنامه‌ریزی کرد

 

پنل سوم

حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های گردشگری و سلامت ایران در بازار بین‌الملل و همکاری با برندهای خارجی چقدر امکان‌پذیر است؟ امکان‌های جذب سرمایه در این بازار چیست؟

  • از کدام شتابدهنده‌ها و کدام کشورها امکان جذب سرمایه برای توسعه فعالیت‌های به بازار بین‌الملل وجود دارد؟
  • چه تغییراتی باید در ساختار و رویکرد شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به این منظور انجام شود؟
  • موانع و چالش‌های این حضور بین‌المللی چیست؟
  • فرصت‌ها و بازارهای مستعد و ترندهای آینده در این‌خصوص چیست؟

 

پنل چهارم

 بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و شرکت‌های تسهیلگر درمانی چطور می‌توانند برند قدرتمندتری برای جذب بیمار بین‌الملل بسازند؟ الزامات برندینگ و رسانه‌ای در این خصوص چیست؟

  • محتوای آنلاین و برندسازی در حوزه سلامت
  • مسیرهای ارتباطی بین‌الملل در فضای مجازی
  • مارکتینگ تاثیرگذار برای برندهای درمانی در دنیا به چه شکل انجام می‌شود؟

 

 

کارگاه اول

پزشکان و کار در بازار سلامت منطقه: از عمان تا ترکیه؛ فرصت‌های درآمد دلاری چیست؟

  • همکاری پزشکان ایرانی با بیمارستان‌ها و کلینیک‌های منطقه در چه فرایندی قابل انجام است؟
  • بیمارستان‌های ایرانی که می‌توانند در این زمینه به پزشکان کمک کنند کدامند؟
  • مهم‌ترین مدارک یا داکیومنت‌های بین‌المللی موردنیاز در این زمینه چیست؟
  • کدام رشته‌ها و تخصص‌ها بازارهای قوی‌تری دارند؟
  • چطور می‌توان از این ظرفیت برای تقویت ورود گردشگر سلامت به داخل ایران استفاده کرد؟

 

کارگاه دوم

 بلاکچین و متاورس و آینده بیمارستان‌های مجازی

  • ظرفیت‌های فناوری بلاکچین برای حضور بین‌المللی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها
  • ابزارهای پرداخت و رمزارزها در صنعت درمان و گردشگری در آینده
  • نسل جدید بیماران و نیازهای آن‌ها و مسیرهای پاسخگویی به این نیازها

 

 

برای ثبت‌نام زودهنگام در این رویداد و برخورداری از 50 درصد تخفیف به سایت ایوند به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://evnd.co/rb6lP

 

 

نگاهی به حامیان مدتورتاک ششم تا این لحظه

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.