شرکت های گردشگری عمان با دلالان سلامت وارد مذاکره نشوند

نماینده وزارت امور خارجه در استان فارس با اشاره به بروز مشکلاتی برای گردشگران خارجی که برای امور درمانی به ایران و فارس سفر کرده اند، گفت: شرکت های گردشگری سلامت در عمان و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلال ها وارد مذاکره و همکاری نشوند.

به گزارش ایرنا، حسن خلیلی، در دیدار با هیات گردشگری کشور عمان در شیراز افزود: بخشی از فعالیت دفتر وزارت امور خارجه در شیراز خدمات رسانی به گردشگران خارجی است.

وی بیان داشت: گردشگران کشور عمان جزو بهترین توریست هایی هستند که به ایران سفر می کنند و ظرفیت های پزشکی استان فارس نیز باعث شد شمار زیادی از شهروندان عمان سالانه به استان فارس و شیراز سفر کنند.

خلیلی ادامه داد: مشکلاتی در ورود گردشگران خارجی سلامت به وجود آمده که شاید متاثر از عدم هدفمند بودن برنامه ریزی ها در این زمینه است و ما برای حل این مشکلات به صورت جدی و قاطع تاکید داریم.

شرکت گردشگری سلامت عمان

نماینده وزارت امور خارجه در استان فارس گفت: اگر شهروندان و فعالان حوزه گردشگری کشور عمان با شرکت های رسمی استان فارس و ایران همکاری داشته باشند بی شک ما برای ارایه خدمات به گردشگران خارجی از این شرکت ها می خواهیم که پاسخگو تر عمل کنند.

خلیلی اضافه کرد: از شرکت های خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری کشور عمان درخواست داریم که هرگز با دلال ها و شرکت های غیر رسمی، مراوده و همکاری نداشته باشند.

نماینده وزارت امور خارجه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: صدور ویزای فرودگاهی در شیراز ۱۴سال قبل آغاز شده و به دلیل ارایه این خدمت شهروندان ساکن در جنوب کشور عمان اگر قصد سفر به شیراز را داشته باشند دیگر نیازی به سفر کردن به مسقط پایتخت عمان ندارند.

وی افزود: هم اینک فرودگاه شیراز، دومین فرودگاه کشور است که در آن ویزا به صورت الکترونیکی صادر و در اسرع وقت تحویل گردشگران خارجی می شود.

نظرات بسته شده است.