آیا در تصمیمات اخیر کسب‌و‌کارهای بین‌المللی دیده شده‌اند؟

صحبت‌های دکتر حسن راشکی بنیان‌گذار تریتا در خصوص وضعیت صنعت گردشگری سلامت

ضمن ابراز همدردی و تسلیت نسبت به حوادث اخیر باید بگویم با توجه به شرایط کنونی که در کشور اتفاق افتاده است راه‌های ارتباطی ما با بیماران بین‌الملل مسدود شده است.

کسب‌و‌کارهایی نظیر تریتا که با بیماران بین‌المللی سروکار دارند سوشیال‌مدیا و شبکه‌های اجتماعی را یکی از شریان‌های حیاتی کسب‌و‌کار خود برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان قلمداد می‌کنند.

ما ضمن استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی و مارکتینگ و همچنین مهم‌ترین ابزار برندینگ آنلاین، از طریق همین پلتفرم‌ها، مشاوره‌های آنلاین و دریافت سوابق پزشکی بیماران‌مان را انجام می‌دادیم.

حالا با بروز مشکلات اخیر و فیلترینگ گسترده شبکه های اجتماعی و اختلالات اینترنت هم پلتفرم تریتا دچار آسیب جدی شده و هم ارتباط ما با مخاطبان مان به صورت کامل قطع شده است.

ما در دوران کرونا و پس از آن با امیدواری تمام  پلتفرم گردشگری سلامت تریتا را راه‌اندازی کردیم و توسعه دادیم.

بیش از ۴ میلیارد تومان فقط برای همین پلتفرم هزینه شده است. حالا امروز که باید بهره اقتصادی آن را ببریم، این اوضاع به وجود آمده و متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نیست.

امکان ندارد که شما بخواهید در حوزه گردشگری و یا گردشگری سلامت کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید و از بستر شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی استفاده نکنید. این اصلا امکان پذیر نیست.

استفاده از پلتفرم‌داخلی برای کسب‌وکارهایی مانند ما حرفی است بسیار گزاف.تکلیف هزاران کسب وکاری که بر اساس این پلتفرم‌ها کاری راه انداختند، شغل ایجاد کرده‌اند و عده‌ای دارند با آن نان میخورند چیست؟

برای کسب و کارهایی مانند ما که کسب‌وکار بین‌المللی به حساب می‌آییم چه اتفاقی می‌افتد؟ این شرایط اگر همینطور ادامه یابد تنها برای ما یک گزینه باقی می‌ماند. آن هم مهاجرت است.

یعنی مجبوریم تنها به این گزینه فکر کنیم. چرا که تمام هزینه و انرژی و وقت و زمان ما با ادامه پیدا‌کردن این شرایط در معرض نابودی است در حالی که در همین کشورهای اطراف شرایط ایده‌آلی برای کسب‌وکار ما وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.