نوبت‌دهی آنلاین پزشکان با پذیرش ۲۴

گفت‌وگو با محمدابراهیم قانع از بنیانگذارن استارتاپ پذیرش ۲۴

امروزه بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در زمان و سهولت در روند گرفتن نوبت از پزشک موردنظر از نرم‌افزارهایی تحت وب یا موبایلی که در این حوزه وجود دارند استفاده می‌کنند. یکی از این نرم‌افزارها پذیرش ۲۴ است که با شناخت بازار و نیاز مردم در این حوزه خدمات قابل قبولی را تاکنون ارائه داده است. محمدابراهیم قانع، ابوالفضل ساجدی، حامد صادقی نژاد و محمدرضا طباطبایی از بنیانگذاران این استارتاپ هستند.

محمدابراهیم قانع در رشته مهندسی فناوری اطلاعات تحصیل کرده است. او درباره انگیزه تاسیس پذیرش ۲۴ می‌گوید: « چند سال پیش تیم فعلی بنیان‌گذار پذیرش ۲۴ به یکی از مراکز درمانی برای ارائه خدمات مخابراتی مراجعه کرد. مدیر این مرکز فردی بسیار خوش ذوق، خوش فکر و دغدغه‌مند درخصوص مشکلات مدیریتی مرکز بود که با او برای شناسایی مشکلات و خلاهای موجود به گفت‌وگو نشستیم و او در این راستا ما را راهنمایی کرد. یکی از این مشکلات نیاز و خلا موجود برای نوبت‌دهی و چالش‌های ناشی از آن بود که پس از تحلیل شفاف این موضوع به جمع‌بندی‌هایی نیز در این خصوص رسیدیم. درواقع این آغازی بود تا ما با باور به توانایی‌های فنی خودمان تصمیم بگیریم وارد دنیای استارتاپ های حوزه سلامت و نوبت دهی شویم. ما آینده ی بزرگ و روشنی را در این راه تصور کرده بودیم.»

استارتاپ پذیرش ۲۴ چیست و چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

پذیرش۲۴ استارتاپی برای سهولت و آسانی در امر نوبت‌گیری پزشکان و مراکز درمانی برای مردم است. این خلاصه‌ای از معرفی پذیرش ۲۴ است که می‌توانم بیان کنم. ما در پذیرش۲۴ تلاش می‌کنیم تا سریع‌ترین راه شناخت و ارتباط بین بیمار و پزشک را فراهم کنیم. امکان نوبت دهی تلفنی، اینترنتی، اپلیکیشن موبایل و کیوسک در سیستم نوبت‌دهی و ماژول‌های نرم‌افزار مدیریت مطب، کلینیک و بیمارستان در پذیرش۲۴ وجود دارد.

استارتاپ‌های موفق در حوزه سلامت و گردشگری سلامت

در حال حاضر چه تعداد پزشک از خدمات پذیرش۲۴ استفاده می‌کنند؟

در همین لحظه پذیرش۲۴ با چندین هزار پزشک فعال و صدها مرکز درمانی در سراسر کشور، در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

مراکز درمانی و پزشکان چگونه می‌توانند از خدمات پذیرش ۲۴ استفاده کنند؟

به‌راحتی و با چند کلیک! اگر فردی دوست دارد مدیریت مطب یا مرکز درمانی خود را برای خود و همین‌طور نوبت‌دهی را برای مراجعین‌ و بیمارانش راحت‌ کند باید وارد وبسایت شده و از بخش ثبت‌نام مراکز درمانی و پزشک، درخواست خود را نیز ثبت کنید. کارشناسان پذیرش ۲۴  با وی در سریعترین زمان ممکن تماس خواهند گرفت. کارشناسان روند فعالسازی روش‌های مختلف نوبت‌دهی و همچنین آموزش‌های لازم برای نهایت بهره‌مندی از خدمات را نیز به او توضیح می‌دهند.

تاکنون چه تعداد کاربر از این خدمات استفاده کرده و نوبت گرفته‌اند؟

با افتخار می‌توان گفت، پذیرش ۲۴با صدها هزار کاربر فعال اپلیکیشن و ثبت میلیون‌ها نوبت موفق، به‌عنوان پراستفاده‌ترین سامانه نوبت‌دهی آنلاین کشور قدم مثبتی را در این حوزه برداشته‌ است. همچنین پذیرش ۲۴ به عنوان ارائه‌کننده برترین راهکار نوبت‌دهی آنلاین نیز معرفی شده است که این اعتماد و همراهی مردم، افتخاری برای ما است.

چه پلن درآمدزایی برای خود در پذیرش ۲۴ تعریف کرده‌اید؟

ما در سیستم درآمدزایی پذیرش ۲۴ به‌گونه‌ای عمل کردیم که کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه سلامت برای پزشکان و بیماران در اولویت سیاست‌های ما باشد به‌طوریکه در این سیستم تمامی مخاطبان ما اعم از پزشکان، مراکز درمانی و بیماران با رضایت کامل از این سیستم خدمات ما را دریافت کنند.

شما در این حوزه چه انتظاری از دولت دارید؟

انتظارات ما و یحتمل تمامی استارتاپ‌های حوزه سلامت در این مسیر، توجه ویژه به استارتاپ‌ها برای ایجاد کارآفرینی و رشد اکوسیستم استارتاپی کشور است. همچنین با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم می‌توان کیفیت بهتری را برای بیماران و پزشکان سراسر کشور ارائه کرد.

با اینستاگرام مدتورپرس همراه باشید.

از چه شیوه‌هایی برای معرفی پذیرش ۲۴ استفاده می‌کنید؟

ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا با معرفی پذیرش ۲۴ از روش‌های مختلف، نقش کوچکی در روند نوبت‌دهی پزشکان داشته باشیم. ما از طریق سایت و اپلیکیشن و همینطور شبکه‌های مجازی سعی کردیم خودمان را به همه معرفی کنیم و خدمات خودمان را به اطلاع مخاطبان و مردم برسانیم.

البته کاربران می‌توانند جدیدترین اخبار و اطلاع‌رسانی‌های پذیرش ۲۴ را از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت پذیرش ۲۴ دنبال کنند.

در این مدت استقبال مردم و پزشکان، در استفاده از خدمات آنلاین را چطور ارزیابی کرده‌اید؟

اعتماد مردم به فناوری اطلاعات و تکنولوژی روز به روز در حال زیاد شدن و بازار آن به‌خصوص در حوزه سلامت الکترونیک در حال رشد است. به‌طورکلی در این بازار ظرفیت‌های بسیاری برای کار وجود دارد تا استفاده از خدمات سلامت به‌طور یکسان و عدالت محور همگانی شود. با این حال با توجه به همه محدودیت‌ها خوشحالیم که میلیون‌ها نفر از مردم کشور راحت‌تر و بدون محدودیت، نوبت پزشک دلخواه‌شان را با استفاده از پذیرش ۲۴ ثبت می‌کنند و این افتخار بزرگی برای ما و همین‌طور حوزه سلامت الکترونیک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.