هتل هما میزبان نشست خبری کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی

مجید زنگوئی در گفتگو با مدتورپرس خبر داد

روز سه‌شنبه هفتم اسفندماه هتل هما تهران میزبان نشست خبری چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی خواهد بود. این نشست خبری با حضور مجید زنگوئی (دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی) برگزار خواهد شد.

چهارمین کنگره بین‌المللی کشورهای اسلامی به مدت سه روز از تاریخ ۱۳ الی ۱۹ مهرماه ۹۸ با حضور فعالان کشورهای اسلامی در تهران برگزار خواهد شد. زنگوئی در گفتگو با مدتورپرس با اشاره به اینکه این رویداد، فرصتی مناسب برای نشست‌های تجاری فعالان این حوزه با یکدیگر است گفت: «این کنگره درخصوص فعالیت‌های تجاری گردشگری سلامت و ایجاد یک نتوورک از شبکه‌ها و فعالان سلامت در حوزه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی است.» او در ادامه افزود: «در طی سال‌ها فعالیت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی شبکه‌های بسیار خوبی را در سطح کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی ایجاد کردیم که ‌می‌تواند مورد بهره‌برداری فعالان سلامت کشورهای اسلامی قرار بگیرد.»

زنگوئی همچنین درخصوص برندسازی صنعت گردشگری سلامت ایران گفت: «این کنگره تاکید بسیاری بر برندسازی خدمات سلامت کشورها به ویژه جمهوری اسلامی ایران دارد. درمیان فعالیت‌هایی که مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند، برندسازی خدمات سلامت کشورهای اسلامی به‌خصوص ایران مدنظر است. امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای که در بخش‌های تخصصی و هزینه‌های معقول در ایران وجود دارد، بتوانیم بهره‌برداری خوبی از این فضاهای تجاری ایجاد شده داشته باشیم و با یک برنامه‌ریزی دقیق خدمات سلامت ایران را به کشورهای مختلف معرفی کنیم.»

1 نظر
  1. زهرا سلطانی می گوید

    شرایط حضور در نشست خبری هتل هما به چه صورت است؟ ساعتی از برنامه اعلام نکرده اید. در صورت امکان درباره برنامه ی روز سه شنبه اطلاعات بیشتری را ارائه دهید. باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.