بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های ترکیه پذیرای متخصصان ایرانی هستند

همایش ترکیه پورتال با حضور فعالان اقتصادی ترک و ایرانی برگزار شد

دومین همایش بزرگ ترکیه پورتال، روز جمعه با حضور تجار و فعالان اقتصادی دو کشور و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این دو کشور با محورهای سرمایه‌گذاری در گردشگری، امور سلامت، هتل و رستوران، استارتاپ‌ها، آموزش، خرید ملک، صنایع، امور حقوقی و ثبت برند به همت شرکت ترکیه‌پورتال برگزار شد.
در این همایش ۱۰ تن از فعالان اقتصادی ترک و ایرانی درباره تبادلات اقتصادی دو کشور در زمینه‌های گوناگون سخنرانی کردند و به سوالات علاقه‌مندان پاسخ دادند.
حسن گونای، مشاور امور پزشکی و سلامت ترکیه در سخنان خود درباره تعامل دو کشور در زمینه جراحی‌های زیبایی گفت: ترکیه در جراحی پلاستیک نیاز زیادی به ایران دارد و می‌تواند متقاضیان جراحی‌های زیبایی را به ایران بفرستد. زیرا این جراحی‌ها در ایران ارزان‌تر است. در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ترکیه نیز درباره مهارت جراحان زیبایی ایرانی و استفاده از تجربه آن‌ها در دانشگاه‌های ترکیه صحبت‌های زیادی می‌شود.
گونای درباره پیشتازی ترکیه در کاشت مو بیان کرد: ترکیه در زمینه کاشت مو امکانات زیادی را فراهم کرده است و ایرانیان هم برای این کار به ترکیه می‌روند. همچنین در ترکیه شرکت‌های تسهیل‌گر متخصص و بزرگ با قیمت‌های مناسب خدمات گردشگری سلامت ارائه می‌دهند.

ترکیه پورتال
وی درباره دیگر خدمات تندرستی ترکیه به گردشگران اظهار کرد: ترکیه علاوه بر درمان‌های بیمارستانی، در خدمات تندرستی مانند آب‌های گرم درمانی، کلینیک‌های درمان بیماری‌های روانی، کلینیک‌های ایمپلنت بدن و حوزه دندان‌پزشکی بطور جدی کار می‌کند. این هم فرصتی برای همکاری است و متخصصان ایرانی نیز در آن‌ها فعال هستند.
اوراهان اینجلی مشاور سرمایه‌گذاری در امور هتل‌داری و رستوران‌داری درباره خدمات گردشگری سلامت ترکیه گفت: در ترکیه جراحی‌هایی برای پایان دادن به بیماری دیابت وجود دارد. همچنین جراحی‌های پیشرفته‌ای برای کاهش وزن و خارج کردن چربی اضافه از بدن انجام می‌شود که ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار هزینه دارد. به همین دلیل مشتریان زیادی از اروپا متقاضی این درمان‌ها در ترکیه هستند. همچنین ترکیه بیمارستان‌های خود را از نظر امکانات درمانی و رفاهی چنان تجهیز کرده است که از هتل پنج ستاره لوکس‌تر هستند.

دومین همایش ترکیه پورتال
رضا حسنی، مدیرعامل شرکت ترکیه پورتال نیز در گفت‌وگو با مدتورپرس درباره همکاری دو کشور در زمینه گردشگری سلامت اظهار کرد: در همکاری‌های خود با ترکیه در فکر ورود به حوزه گردشگری سلامت و تدارک رویدادی در استانبول هستیم. زیرا در توریسم درمانی تفاوت ارزش دلار و لیر با ریال مشتریان زیادی به ایران جذب می‌کند. الان در ترکیه کلینیک یا بیمارستانی نیست که پزشک ایرانی در آن کار نکند. زیرا مردم ترکیه پزشکان ایرانی را خیلی قبول دارند.
حسنی همچنین درباره فعالیت‌های این شرکت بیان کرد: ترکیه پرتال از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را به صورت یک استارتاپ آغاز کرد. آنچه باعث شکل‌گیری آن شد، نیاز بازار به اطلاعات درست و صادقانه برای تصمیمات درست بود. در سال ۲۰۱۴ خودم هم در فضای استارتاپی و دیجیتال مارکتینگ بودم، مجوعه پویاوب را داشتم و در سال ۹۰ دانشجوی کارآفرین برتر شدم. اکنون ترکیه‌پورتال بعد از ۵ سال، ۲۵ هزار مخاطب ایرانی در فضای مجازی دارد.
گفتنی است ترکیه‌پورتال در کشور ترکیه کار خود را با برند ایران پورتال دنبال می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.