۶۶ بیمارستان تایلند نشان استاندارد JCI را دریافت کردند

 سازمان گردشگری تایلند TAT اعلام کرد: اکنون ۶۶ مرکز درمانی بین‌المللی در این کشور دارای نشان استاندارد JCI هستند و گردشگران خارجی می‌توانند بدون نگرانی از خدمات آنها استفاده کنند.

به گزارش مدتورپرس؛ خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، سازمان گردشگری تایلند TAT اعلام کرده است که اهمیت دریافت نشان استاندارد JCI در بخش گردشگری پزشکی آنچنان است که دربرخی موارد تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت جذب گردشگران خواهد بود. به همین دلیل مسئولان بدون هرگونه چشم‌پوشی و یا بی‌توجهی نسبت به شرایط ارائه خدمات درمانی، حساس هستند و مراکزی که موفق به دریافت چنین استانداردی شده باشند را نیز تشویق خواهند کرد.

این سازمان همچنین معتقد است انتشار اسناد و مدارک مربوط به چنین استانداردی در بخش گردشگری پزشکی قطعا می‌تواند در افزایش تعداد گردشگران خارجی که برای دریافت خدمات درمانی خود تایلند را انتخاب می‌کنند؛ اثرگذاری بالایی داشته باشد. از این رو دولت حتی تسهیلاتی درنظر گرفته که سایر مراکز بتوانند با ارتقاء سطوح خدماتی خود و دستیابی به استانداردهای مورد نظر موفق به دریافت این گواهینامه استاندارد شوند.

مسئولان سازمان گردشگری تایلند تاکید می‌کنند اصلی‌ترین بازارهای هدف جذب گردشگر پزشکی این کشور مربوط به کشورهای حاشیه جنوب خلیج‌فارس، میانمار، روسیه، استرالیا، کامبوج، لائوس، ویتنام و برخی کشورهای اروپایی است. به‌همین دلیل برای جذب حداکثری بیماران این کشورها به سرزمین لبخندها، تسهیلات ویژه‌ای مانند ویزای ۹۰ روزه درنظر گرفته شده است.

در این زمینه سازمان گردشگری تایلند بیمارستان‌های دارای استاندارد JCI را مجاز به صدور تقاضانامه ویزای ۹۰ روزه برای بیماران پذیرش شده خود دانست و سایر مراکز درمانی با ارائه مدارک مورد نیاز به مراکز تعیین شده نسبت به تقاضای دریافت ویزای ۹۰ روزه بیمار مورد نظر خود می‌توانند اقدام کنند.

لازم به یادآوری است که به‌تازگی سازمان گردشگری تایلند TAT در قالب برنامه توسعه گردشگری این کشور مشغول به بازاریابی گردشگری پزشکی در بازارهای هدفش شده و در قالب پروژه «تایلند شگفت‌انگیز» برای این بخش از گردشگری خود مشغول بازاریابی دقیق و هدفمند است.

مطالب مرتبط:

ترجمه: عماد عزتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.