امنیت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری سلامت باید تامین شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اهمیت امنیت سرمایه‌ گذاری در گردشگری سلامت گفت: برای توسعه صنعت گردشگری سلامت باید بتوانیم در زمینه جذب سرمایه‌گذران داخلی و خارجی، موفق عمل کنیم، اما لازمه این کار این است که امنیت سرمایه‌گذار در صنعت گردشگری سلامت، تامین شود.

دکتر بهروز بنیادی در گفتگو با خبرگزاری گردشگری سلامت ایران (مدتورپرس) افزود: برای سرمایه‌گذار داخلی و خارجی که می‌خواهد سرمایه‌اش را روی صنعت گردشگری سلامت بگذارد، مهم‌ترین مساله این است که امنیت سرمایه‌گذاری اش تامین شود و بتواند به سود پایداری برسد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید این امنیت را برای سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری سلامت تامین کنند و به آنها این اطمینان را بدهند که سرمایه آن‌ها در این صنعت حفظ خواهد شد.

بنیادی یادآور شد: دولت باید از بخش خصوصی فعال در صنعت گردشگری سلامت که به شکل قانونی در این حوزه فعالیت دارند، حمایت کند و مسیر توسعه این صنعت را فراهم سازد.

به گفته این نماینده مجلس، کادر درمان در ایران اعم از پزشک و پرستار و … بسیار توانمند و مجرب هستند و کیفیت ارائه خدمات درمانی در ایران نیز در سطح بالایی قرار دارد. به دلیل همین پتانسیل‌ها می‌توانیم در صنعت گردشگری سلامت، پیشرفت چشمگیری داشته باشیم، اماهمه اینها مستلزم این است که برای جذب بیمار خارجی به ایران، برنامه‌ریزی علمی داشته باشیم و از تجارب کشورهای موفق در این حوزه نیز بهره ببریم.

بنیادی خاطرنشان کرد: واگذاری املاک مناسب برای توسعه گردشگری سلامت، استفاده از تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز دنیا برای درمان بیماران، تامین اسکان مناسب برای بیماران خارجی و رفع سایر نیازهای رفاهی آنان، اقدامات ضروری است که می‌تواند به جذب گردشگر سلامت کمک کند. با مجموعه این اقدامات می‌توانیم ارزآوری چشمگیری در صنعت گردشگری سلامت داشته باشیم و به فرآیند توسعه کشور کمک کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.