سرمایه‌گذاری اسپانیا در گردشگری پزشکی امارات متحده عربی

باتوجه به برنامه‌ریزی امارات متحده عربی برای توسعه درآمدهای گردشگری پزشکی به تازگی هلدینگ سرمایه‌گذاری فیصل اعلام کرده در همین زمینه قرارداد مشارکت بلند مدتی با یک شرکت اسپانیایی برای توسعه مراکز دندانپزشکی در امارات و ابوظبی امضاء کرده است.

به گزارش مدتور پرس، خبرگزاری گردشگری پزشکی ایران، برهمین اساس دنتال اسپانیا با امضاء این قرارداد متعهد شده در امارات متحده عربی و ابوظبی اولین شبکه بین المللی دندانپزشکی را دایر کند تا علاوه بر ارایه خدمات به ساکنان و مهاجران منطقه گردشگران پزشکی سایر نقاط جهان را نیز در بالاترین سطوح خدمات درمان کند.

برت شفر، مدیراجرایی هلدینگ فیصل و مدیر شبکه بین المللی خدمات دندانپزشکی این پروژه گفت: این قرارداد به عنوان اولین پروژه هلدینگ فیصل در خاورمیانه است و با توجه به بررسی‌های انجام شده از بازار گردشگری پزشکی متوجه شدیم شکاف قابل توجهی در بخش خدمات دندانپزشکی منطقه دیده می‌شود و تناسبی میان ارایه خدمات و تقاضای موجود نیست.

گردشگری پزشکی در دبی

شفر در ادامه افزود: تحلیلگران اقتصادی و تیم تحقیقاتی هلدینگ فیصل با بررسی دو ساله بازار خدمات گردشگری پزشکی و همچنین افزایش تقاضای سفرهای عمومی ، دیپلماتیک و تجاری به منطقه خاورمیانه به این نتیجه رسیدند که سرمایه‌گذاری در بخش ارایه خدمات دندانپزشکی بهترین گزینه است و دوره بازگشت سرمایه‌ بسیار کوتاه خواهد بود.

به گفته مدیر شبکه بین المللی خدمات دندانپزشکی  این پروژه نکته قابل توجه برای سرمایه‌گذاری در بخش ارایه خدمات دندانپزشکی موضوع توسعه و رونق گردشگران پزشکی ثانویه است و همانطور که قبلا اشاره شد توسعه گردشگری عمومی و تجاری در سراسر دهکده جهانی این فرصت را در اختیار زیرمجموعه‌های گردشگری پزشکی مثل دندان‌پزشکی و کاشت مو قرار می‌دهد که در دوره بسیار کوتاه مدت مثل یک هفته‌ای خدمات مورد نیاز گردشگران را با کیفیت مناسب و  قیمت قابل رقابت ارایه کنند.

   مطالب مرتبط:

شفر درباره نام این شبکه ارایه خدمات دندانپزشکی را ASISA اعلام کرد و گفت: این مرکز ارایه خدمات دندانپزشکی با استفاده از بروز ترین فناوری‌ها و تجهیزات موجود در بخش ارایه خدمات دندانپزشکی فعالیت خود را طی سه ماه آینده آغاز خواهد کرد و در نهایت می‌تواند با استفاده از سیستم بازاریابی آنلاین خود در سراسر جهان نسبت به جذب مخاطبان گام موثری بردارد.

مدیراجرایی هلدینگ فیصل همچنین تاکید کرد: آمار بالای تقاضای سفر به امارات متحده عربی به دلیل تغییر شرایط تجاری منطقه و همچنین سرمایه‌گذاری‌های گسترده شرکت‌های چندملیتی در این منطقه از خاورمیان این فرصت را ایجاد می‌کند که بتوانیم در سراسر جهان بازاریابی دقیقی داشته باشیم که این موضوع را با انعقاد قراردادهای ارایه خدمات به پرسنل و مدیران شرکت‌های بین المللی دنبال خواهیم کرد.

وی درباره سیستم بازاریابی این مرکز خدمات دندانپزشکی اظهار کرد: البته سیاست‌های اصلی جذب مخاطبان کاملا محفوظ است اما یکی از شیوه‌های اعلام شده به این معنی است که می‌توانیم با انعقاد قراردادها بلند مدت با شرکت‌های چندملیتی و همچنین بین المللی زمینه ارایه خدمات تمامی پرسنل آنها در سراسر جهان را در مرکز ابوظبی با قیمت‌های بسیار مناسب به عهده گیریم که این خود موفقیت بسیار مناسبی است.

منبع: گلف نیوز

1 نظر
  1. علی دولت شاهی می گوید

    خیلی جالبه کشوری مثل اسپانیا که نام و آوازه ای در صنعت مدیکال توریسم نداره هم وارد این حوزه شده و با جدیت داره کار رو به جلو میبره. به نظر میاد سال های آتی رقابت بسیار سنگین و تنگاتنگی در گردشگری سلامت در دنیا ایجاد بشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.