خاطرات سفر به بلژیک فرانسه و هلند

یکی از روش­هایی که می­توان به خوبی با فرهنگ و رسم‌‌ورسوم کشورها آشنا شد، مطالعه خاطرات مسافرت گردشگرانی است که به کشورهای دیگر، سفر کرده و با بازدید از جاذبه­های گردشگری و گشت­وگذار در شهرها و میان مردم، آشنایی بیشتری از این کشورها به دست آورده­اند. مطالعه خاطرات سفر به فرانسه، بلژیک و هلند در یک دوره 14 روزه، یکی از این دست، تجربیات شیرین است که هر خواننده­ای را با خود همراه می­کند.

دلایل انتخاب این سه کشور برای سفر

پیش از آن که به سفر 14 روزه در این کشورهای اروپایی بپردازیم، باید بگوییم که میراث فرهنگی اروپا، دارای پیشینه­ای غنی و متنوع از تجلیات فرهنگی کشورهاست. میراثی از نسل­های قبلی اروپایی­ها و میراثی برای آینده که از آن، کشورهایی با توانمندی و توسعه بالا ساخته است.

 

این مکآن‌ها شامل مکآن‌های طبیعی، ساخته شده و باستانی، موزه­ها، بناهای تاریخی، آثار هنری، شهرهای تاریخی، آثار ادبی، موسیقی، دانش و سنت­های شهروندان اروپایی است. مطالعه خاطرات سفر به فرانسه و یا خاطرات سفر به بلژیک یا هلند، نشان می­دهد که میراث فرهنگی زندگی فردی شهروندان را غنی کرده و نیروی محرکه­ای برای بخش­های فرهنگی و خلاق شده است که در ایجاد و افزایش سرمایه اجتماعی اروپا نقش دارد.

نقش و اقدامات اتحادیه اروپا در مسائل فرهنگی

در حالی که سیاست در این زمینه در درجه اول مسئولیت کشورهای عضو، مقامات منطقه­ای و محلی است، اتحادیه اروپا متعهد به حفاظت و ارتقاء میراث فرهنگی اروپا از طریق برنامه­ها می باشد. میراث فرهنگی اروپا توسط طیف وسیعی از برنامه­ها پشتیبانی می­شود.

از همین روست که در خاطرات سفر به فرانسه یا خاطرات سفر به هلند و دیگر کشورها، از گردشگران خواهید خواند که فرهنگی مشترک در میان آن‌ها، حکفرماست. در نتیجه، بودجه­ای گسترده برای آن در سطح اروپا، برای شهروندان فراهم شده است. به همین دلیل است که می­توانید مشترکات فرهنگی زیادی را میان کشورهایی همچون فرانسه، بلژیک و هلند و دیگر کشورهای آن، مشاهده کنید.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا از روش­های مختلفی، هماهنگی و همکاری لازم را در مورد میراث فرهنگی دنبال می­کنند. این امر باعث می­شود که صنعت گردشگری با توسعه میراث فرهنگی اروپا، رشد قابل توجهی داشته باشد. شما با مطالعه خاطرات سفر به فرانسه یا خاطرات سفر به بلژیک، می­توانید دریابید که قدم­های موثری در این حوزه برداشته شده است.

مشترکات فرهنگی بین این سه کشور

با تجربه سفر به این سه کشور، درخواهید یافت که اقدامات اروپایی در حوزه فرهنگی، بسیار قوی و گسترده انجام می­شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در سطح اتحادیه اروپا، چارچوب اقدام اروپایی در مورد میراث فرهنگی است که منعکس‌کننده مجموعه مشترک فعالیت‌های مرتبط با این کشورها است.

خاطرات سفر به اروپا

در اینجا با مطالعه خاطرات سفر به فرانسه، بلژیک و هلند، می­خواهیم آشنایی بیشتری را با این فرهنگ­ها داشته و از جاذبه­های این سه کشور بدانیم. از همین روست که خاطرات سفر به اروپا و یک تور 14 روزه به این کشورها را دنبال می­کنیم. این امکان را دارید تا برای وقت سفارت هلند، فرانسه و بلژیک، از خدمات پارت ویزا، استفاده کنید.

هنگامی که تجربه سفر به این سه کشور را مرور می­کنیم، حسی مشترک را از فرهنگ آن‌ها به دست می­آوریم. با ما در این تور همراه باشید تا از جاذبه­های شیرین، ساده و به یادماندنی آن‌ها بگوییم. سفر به اروپا، از فرانسه و پاریس شروع می­شود.

بازدید از موزه لوور و برج ایفل، هر فردی را وجد می­آورد. قدم­ زدن در خیابان شانزه لیزه می­تواند زیبایی­های خاص خود را داشته باشد. می­توانید در تپه مونت مارتر، یک فنجان قهوه خوش­عطر فرانسوی را امتحان کنید. پس از گذر از پاریس و ثبت خاطرات سفر به فرانسه، زمان بازدید از بروکسل رسیده است.

در اینجا که مرکز اتحادیه اروپا به شمار می­آید، با کافه­های خوش­طعم و کارگاه­های شکلات­سازی روبه‌رو می­شوید که هر گردشگری را محصور خود می­کند. ضمن آنکه سازه اوتومیوم، یکی از بناهایی است که می­تواند یک عکس به یادمانی را تا سال­ها برای شما فراهم کند.

پس از صرف قهوه در میدان گراند پالاس، می­توان به سراغ شهر لاهه در آمستردام رفت. جایی که شهر گل­ها، چهره­های مشهور و موزه مادام توسو می­باشد که مناسب، گرفتن عکس­های خاطره­انگیز است. در نهایت، خیابان‌های زیبا و کانال­های بی­نظیر آمستردام، می­تواند حسن­ختام این سفر باشد. می­توانید برای وقت سفارت بلژیک، فرانسه یا هلند، از خدمات پارت ویزا بهره­مند شوید.

خاطرات سفر به فرانسه

هنگامی که از فرودگاه به سمت اروپا حرکت می­کنیم، با تعدادی از گردشگران همراه می­شویم که به دلیل کار، تحصیل یا توریسم، به این کشورها سفر کرده و قصد دارند تا خاطرات سفر به فرانسه را برای خود ساخته و تجربه سفر به این سه کشور را در ذهن خود ثبت کنند.

در فرودگاه پاریس، پس از آنکه مدارک و گذرنامه بررسی می­شود، بار دریافت شده و به همراه دیگر همراهان و مسافران، به هتلی که رزرو شده است، حرکت می­کنیم. با ورود به هتل، زمان آن می­رسد که ساعاتی را استراحت کرده و سپس به بازدید از پاریس بپردازیم.

پاریس، یکی از زیباترین شهرها در دنیا بوده و به عنوان پایتخت فرانسه در نظر گرفته شده است. در این کشور می­توانید اماکن زیبا و باشکوهی همچون کلیسای ساکره کور، کلیسای نوتردام و خیابان ریوولی یا بلوار سن ژرمن را مشاهده کنید. این امکان نیز فراهم است تا دقایقی را در خیابان شانزه لیزه قدم زده و در کافه تپه مونت مارتر، یک فنجان قهوه اصل و خوش طعم را تجربه کنیم.

در اغلب موارد، در خاطرات سفر به فرانسه، خواهید خواند که راهنمایان سفر، محل­هایی را برای بازدید معرفی کرده و در خصوص آن‌ها اطلاعاتی را ارائه می­کنند. در این سفر به فرانسه، گشتی دیگر در ساختمان اپرای گارنیه، میدان کنکورد و یا دروازه پیروزی داشته و برنامه اپرای گارنیه را از دست ندادیم. پس از یک روز هیجان­انگیز در این شهر، می­توان به هتل بازگشت و پس از بازدید از جاذبه های پاریس، زمانی را به استراحت پرداخت.

اگر وقت آزاد در میان برنامه بازدید خود داشتید، می­توانید در موزه معروف لوور گشتی زده و لبخند اسرارآمیز مونا لیزا را مشاهده کرده و سری به آرامگاه صادق هدایت بزنید که در قبرستان پرلاشز، آرمیده­ است. از سویی دیگر، راهنما به ما کمک کرد تا بتوانیم پارک تفریحی دیزنی را بازدید کرده و جاذبه­های بی­نظیر آن را نیز به خاطر بسپاریم.

هنگامی که خاطرات سفر به فرانسه را تا حدامکان ثبت کردیم، وقت آن رسیده است که به عنوان آخرین روز سفرمان در این شهر زیبا، موزه اورسی را بازدید کرده و شاهکارهای تاریخی و هنری را مشاهده کنیم. در نهایت، در کافه های معروف این شهر، یک نوشیدنی اصیل فرانسوی بنوشیم.

 

خاطرات سفر به بلژیک

با اتمام سفر در فرانسه، وقت آن رسیده است که به بلژیک و بروکسل سفر کنیم. می­توانیم عکس­های خود را مرور کرده و برای اطمینان از آن که سازه­های جذابی همچون بنای اتومیوم، تصویری ثبت کرده­ایم، پاریس را به قصد بروکسل ترک کنیم. اما به خاطر داشتیم که خاطرات سفر به بلژیک را به درستی ثبت نماییم. این می­تواند به ما کمک کند تا روزهای به یادماندنی خود در این کشور را از خاطر نبریم.

پس از مرور خاطرات سفر به فرانسه و با ورود به بروکسل، راهنما کمک می­کند تا بتوانیم اتاق خود را تحویل گرفته و کمی استراحت کنیم. سپس برای گشت­وگذار در شهر، به خیابان‌های پایتخت کشور بلژیک، یعنی بروکسل رفتیم. در بدو ورود به این شهر، می­توان میدان اصلی این شهر و کاخ عدالت را به عنوان یکی از جاذبه­های آن، مشاهده نمود. این یکی از شهرهای زیبا در اروپا می­باشد که ارزش دیدن آن را دارد.

خاطرات سفر به هلند

از دیگر کشورهایی که در برنامه سفر خود در نظر داشتیم، هلند و شهر آمستردام بود. این آخرین محل اقامت ما در این تجربه سفر به این سه کشور بود. پس از خروج از بلژیک، به محل اقامت خود در آمستردام رفته و در میان راه، گشت­وگذاری نیز در شهر لاهه داشتیم تا بتوانیم این شهر را که عنوان پایتخت حقوقی جهان مطرح است، از نزدیک مشاهده کنیم.

به یاد داشتیم که پس از ثبت خاطرات سفر به فرانسه، برای خاطرات سفر به هلند نیز، زمانی را در نظر بگیریم. پس از آن، برای بازدید از موزه مادورودام رفته و آثار تاریخی و زیبای این موزه را که ارتباط مستقیمی با فرهنگ این مردم دارد، دیدیم. در نهایت، به محل استراحت خود در هتل برگشته و استراحت کردیم.

روز بعد را به گشت­وگذار در این شهر پرداختیم، ساختمان‌ها و جاذبه­هایی همچون قصر سلطنتی، کلیسای اود کرک، میدان دام و کانال هایی که در سطح شهر مشاهده می­شود، تماما ما را مجذوب خود کرد. یکی از زیبایی­هایی که در این سفر می­توانید تجربه کنید، قایق­سواری در کانال­ها و بازدید از آسیاب­های بادی این شهر و یا موزه مادام توسو می­باشد.

اما در کنار تمامی این زیبایی­ها، مشاهده لاله­های هلندی، می­توان شما را از خود، بی­خود کند. آن‌ها را می­توان در باغ کوکنهوف از نزدیک مشاهده نمود و در کنار آن، برای صرف یک غذای خوشمزه در مراکز خرید آمستردام، اقدام کرد.

اخذ ویزای اروپا با پارت ویزا

هلند، آخرین مقصد ما در تجربه و خاطرات سفر به اروپا بود. در صورتی که شما نیز قصد داریم برای سفر به اروپا اقدام کرده و خدمات تور فرانسه، بلژیک و هلند را دریافت کنید، می­توانید از تجربه و تخصص پارت ویزا بهره­مند شده و برای وقت سفارت فرانسه، بلژیک و هلند، از طریق این گروه حرفه­ای اقدام کنید. همچنین، برای بلیط رفت و برگشت هواپیما، ویزای شنگن و دیگر مقدمات سفر به این کشورها، کارشناسان پارت ویزا شما را یاری می­کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.