بیش از ۵۰ درصد تخفیف برای غرفه‌داران ایرانی در نمایشگاه گردشگری سلامت بغداد

شرکت‌های ایرانی حاضر در پاویون ایرانی نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت بغداد، برای دریافت غرفه تخفیف می‌گیرند. جلال اقدامی، مجری ایرانی این نمایشگاه در گفت‌وگو با مدتورپرس بیان کرد: هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بغداد ۴۲۵ دلار برای هر متر مربع است. ولی با توجه به نرخ ارز در ایران، این هزینه برای شرکت‌های ایرانی گران است. به همین دلیل با رایزنی‌های انجام‌شده، برای شرکت‌های ایرانی تخفیف گرفتیم و قیمت هر متر مربع برای آن‌ها ۲۰۰ دلار است.

یک غرفه ۱۲ متری ۲هزار و ۴۰۰ دلار خواهد به متقاضیان ارائه خواهد شد. وی درباره پاویون ایران در این نمایشگاه گفت: پاویون ایران در این نمایشگاه ۱۱۴ متر و در چهار پارتیشن است. از نظر موقعیت مکانی، دارای یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی نمایشگاه و نزدیک به در ورودی است. بر اساس تقسیم‌بندی ها، از این ۱۱۴ متر ۱۰ غرفه آماده می‌شود که ۸ غرفه ۱۲ متری و دو غرفه نیز ۹ متری هستند و شرکت‌های ایرانی می‌توانند از امروز برای دریافت غرفه اقدام کنند. در صورت توافق شرکت‌ها، در یک غرفه ۱۲ متری دو شرکت می‌توانند حضور یابند.

مدیرعامل شرکت مسافرتی بادران پرواز درباره تسهیلات درنظر گرفته شده برای شرکت‌های ایرانی اظهار کرد: برای شرکت‌های ایرانی غرفه‌دار در نمایشگاه، پکیج‌هایی طراحی کردیم که برای نمونه اگر شرکتی برای غرفه ۱۲ متری ۳۱۰ دلار بپردازد، هزینه بلیت رفت و برگشت، ترنسفر فرودگاهی، هتل پنج ستاره به مدت چهار شب و پنج روز و صبحانه برای دو نفر به آن تعلق خواهد گرفت. اگر هتل ۴ ستاره باشد، این قیمت پایین‌تر می‌آید و برای غرفه ۹ متری شرایط متفاوت خواهد بود که جزییات آن در سایت ثبت‌نام اعلام می‌شود.

برای شرکت و اجاره غرفه در این نمایشگاه کلیک کنید.

اقدامی درباره امکانات غرفه نیز گفت: غرفه‌ها امکانات اولیه استقرار غرفه‌داران را در اختیار آنان می‌گذارند. طی توافق دو کشور، ویزای سفر به عراق نیز برداشته شده و این یک مزیت دیگر برای شرکت‌کنندگان ایرانی نمایشگاه است. مجری ایرانی نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت بغداد درباره انگیزه‌های حضور در این نمایشگاه گفت: بیشترین متقاضیان حضور در نمایشگاه شرکت‌های فعال در گردشگری سلامت و کلینیک‌ها هستند. مهم‌ترین بازدهی نمایشگاه برای شرکت‌ها، ارتباطاتی است که با شرکت‌های عراقی و سایر کشورهای حاضر در نمایشگاه برقرار می‌کنند و در طول یک سال از راه همین ارتباطات می‌توانند چندین برابر این هزینه، درآمد داشته باشند. گفتنی است نخستین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت بغداد در روزهای ۳۱ فروردین تا دوم اردیبهشت در این شهر برگزار می‌شود.

۲ نظرات
  1. پوریا خاقانی می گوید

    سلام و عرض احترام خدمت مد تور پرسی های عزیز و تشکر بابت زحماتی که برای گردشگری سلامت ایران میکشید. امیدواریم هنگام شروع نمایشگاه هم به همین خوبی اخبار نمایشگاه مدیکال توریست رو مخابره کنید.

  2. reza می گوید

    سلام نمایشگاه عراق که میزبان این جشنواره میباشد درکجا واقع شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.