بهترین کلینیک‌ های پوست و کاشت مو تهران

معرفی خدمات کلینیک های زیبایی، پوست و کاشت مو  تهران

این متن ضمن معرفی خدمات کلینیک های زیبایی، پوست و کاشت مو  تهران به بررسی خدمات آنها می پردازد.

میل به زیبایی یکی از خصوصیات بارز انسان‌هاست که در اعصار مختلف همواره مورد توجه بوده و افراد برای دستیابی به آن از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کردند. رفته رفته با پیشرفت علم در عصر امروز، خدمات سلامتی و زیبایی پوست و مو در قالب یکی از رشته‌های پزشکی (متخصص پوست و مو) وارد شده و اگر فردی به دنبال دریافت این نوع از خدمات است باید به پزشک متخصص پوست و مو در مطب‌ها و کلینیک‌ها مراجعه کنند.

البته ناگفته نماند که بعضی از خدمات زیبایی پوست و مو که تنها برای شادابی و سلامتی آن‌ها است در کلینیک زیبایی ارائه می‌شود و نیازی به حضور پزشک نیست.

در این گزارش به فعالیت و نوع خدمات این مراکز پرداخته و پس از آن بهترین کلینیک های پوست و مو را معرفی کردیم.

کلینیک پوست و کاشت مو چه کاری می کند؟

در مراکز و کلینیک های تخصصی پوست و مو به درمان و اِعمال روش‌های ترمیمی پوست و مو پرداخته می‌شود. درواقع فردی که دچار مشکلات پوستی مانند آکنه، زگیل و… یا مشکلاتی برای مو مانند ریزش مو است برای درمان و روش‌های ترمیمی این مشکلات به متخصص پوست و مو مراجعه می‌کند.

مطالب مرتبط: 

افرادی که به کلینیک های پوست و مو مراجعه می‌کنند، بیمار هستند و برای رفع یک مشکل پوستی و یا مویی نزد متخصص رفته و تحت درمان قرار می‌گیرند. هرچند که پزشک متخصص پوست و مو در این مراکز به کلیه فعالیت‌های زیبایی پوست و مو مسلط بوده اما ارائه دادن این خدمات به بیمار در اولویتش نیست.

کلینیک زیبایی چه کاری می‌کند؟

در کلینیک‌های زیبایی، همه فعالیت‌های زیبایی صورت، مو و بدن انجام می‌شود. درواقع فردی که به کلینیک زیبایی مراجعه می‌کند، بیمار نیست و به اختیار خود برای دریافت خدمات زیبایی مانند، بوتاکس، جراحی بینی، انواع خدمات جوانسازی پوست، انواع جراحی‌های زیبایی اندام، کاشت مو و… به این نوع از کلینیک‌ها می‌رود.

بهترین کلینیک پوستشاید با یک مثال تفاوت این دو را بهتر متوجه شوید. اگر فردی که دچار طاسی سر است به یک کلینیک زیبایی مراجعه کند، اولین و آخرین پیشنهاد کلینیک به او، کاشت مو است. این درحالی است در کلینیک پوست و مو، ابتدا دلیل ریزش مو فرد مورد بررسی قرار گرفته و پزشک سعی دارد تا با برطرف کردن آن، به رویش مجدد مو کمک کند. کاشت مو آخرین گزینه‌ای است که پزشک در این نوع از کلینیک‌ها به آن فکر خواهند کرد.

بیشترین خدماتی که افراد در کلینیک‌ های زیبایی و حتی گاهی در کلینیک های پوست و مو دریافت می‌کنند:

۱- لیزر

  • لیزر پوست بدن و صورت:

لیزر برای پوست کاربردهای فراوانی دارد و افراد از آن برای رفع چین و چروک، جوانسازی، لایه‌برداری سطحی، عمقی و لیفتینگ پوست صورت، رفع لک های پوستی، کک و مک و برخی از لک‌های ناشی از حاملگی، رفع جای آکنه، جوش و جای زخم (اسکار) و پاک کردن تاتو، ماه گرفتگی، برداشتن خال، و… استفاده می‌شود.

پرکاربردترین لیزرهای پوست، لیزر کربن دی اکساید برای برداشتن انواع خال، زگیل و… لیزر اربیوم برای جوانسازی پوست لایه‌برداری و… و لیزر الکساندرایت برای پاک کردن تاتو و از بین بردن لکه‌های پوستی استفاده می‌شود.

  • لیزر پوستلیزر موهای زائد بدن:

لیزر موهای زائد بدن یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین خدمات ارائه شده در کلینیک‌های زیبایی است. لیزرهای با توجه به رنگ و نوع پوست و همچنین رنگ و ضخامت موهای زائد و محل آن، انجام می‌شوند.

برای این کار معمولا از یکی از سه دستگاه اندییگ، دیود و الکساندرایت استفاده می‌شود.

۲- جوان سازی و زیبایی پوست:

پوست انسان با توجه به افزایش سن، مشکلات هورمونی، مصرف الکل و سیگار، تغذیه نامناسب، نور مستقیم خورشید و… دچار پیری می‌شود که افراد معمولا برای بهبود و جوانسازی آن به کلینیک ‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. برای اینکار معمولا از روش‌های مختلفی مانند استفاده از لیزر، بوتاکس، تزریق فیلر یا ژل، پرتو درمانی و… استفاده می‌شود.
به‌طور معمول هیچ‌کدام از این روش‌های مرسوم در جوانسازی دوره نقاهت نداشته و افراد  پس از انجام هرکدام از آن‌ها می‌توانند با رعایت چند توصیه پزشک، به فعالیت روزانه خود ادامه دهند.

۳- کاشت مو:

مو یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی است که ممکن است تحت عوامل مختلفی مانند ژنتیک و وراثت، سبک زندگی و… دچار ریزش شده و فرد پس از مدتی با کچل شود. امروزه پزشکان در کلینیک های پوست و مو سعی می‌کنند که  این مشکلات را درمان کنند. اما در بیشتر مواقع افراد ترجیح می‌دهند که موهایشان را با روش‌هایی جدید که بیشترین بازدهی را دارد، بکارند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران۴- جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی):

یکی از شایع‌ترین جراحی‌های زیبایی در ایران، جراحی بینی است. به‌گونه‌ای که ایران اولین کشور در دنیا در جراحی بینی شناخته می‌شود.

این جراحی توسط پزشک‌های گوش‌، حلق و بینی و یا جراح پلاستیک انجام می‌شود. در این جراحی باید به دو نکته عملکرد صحیح بینی و زیبایی آن توجه شود. درواقع اگر بینی توسط پزشکی ناکارآمد جراحی شود، فرد دچار مشکلات بسیاری در تنفس، مشکلات سینوسی، خروپف، سردرد، اختلالات بویایی و… خواهد شد.

ناگفته نماند که جراحی‌های بینی تنها برای زیبایی انجام نمی‌شود. گاهی فرد دچار مشکلاتی اعم از پلیپ و یا تورم بافت‌های داخلی بینی است که در این صورت هم باید زیر تیغ جراحان گوش و حلق و بینی برود.

به لینکدین مدتورپرس بپیوندید

۵- اصلاح فرم بدن و جراحی‌های زیبایی بدن

داشتن بدن خوش‌فرم و زیبا یکی از دغدغه‌های انسان‌ها است.به‌طور معمول افراد برای دست‌یابی به این خواسته راهی باشگاه‌ها و مطب‌های پزشکان تغذیه می‌شوند. اما عده‌ بسیاری از افراد به‌دنبال جراحی های زیبایی رفته و می‌خواهند در مدت زمان کمتری به وزن و اندام ایده‌آل خود برسند.

شایع‌ترین جراحی‌های زیبایی اندام:

  • جراحی سینه:

سینه یکی از اندام‌های زنانه و مردانه است که افراد ممکن است برای رسیدن به فرم ایده‌آل و دلخواه زیر تیغ جراحی بروند. البته این جراحی همیشه برای خوش فرم کردن هم نیست. گاهی زنان به‌دلیل سرطان سینه، مجبور هستند تا سینه‌هایشان را جراحی و آن‌ها را بردارند. جراحی بازسازی سینه می‌تواند به آن‌ها تا حد زیادی کمک کند.

البته جراحی سینه تنها مختص زنان نیست. مردان هم گاهی دچار مشکل بزرگی سینه هستند که تنها راه برطرف کردن آن جراحی و کوچک کردن آن است.

انواع جراحی‌های سینه عبارت است از: کوچک ‌کردن سینه، بزرگ کردن سینه، لیفت یا ماستوپکسی، جراحی‌های ترمیمی، بازسازی سینه، کوچک کردن سینه مردان یا ژنیکو ماستی.

  • جراحی شکم:

جراحی شکم هم یکی از شایع‌ترین جراحی‌های زیبایی اندام است. به طور معمول افراد برای انجام این جراحی از یکی از روش‌های لیپوساکشن، ابدو مینوپلاستی، لیپوماتیک و لیپولیزر استفاده می‌کنند.

لیپوساکشن: لیپوساکشن از روش‌های قدیمی تخلیه چربی در ناحیه شکم و پهلو است. در این جراحی بافت چربی حرارت دیده و از طریق مکنده از بدن خارج می‌شود.

 

بهترین کلینیک لاغری تهرانابدو مینوپلاستی: این روش تنها برای حذف چربی‌های شکم و رفع افتادگی آن به‌کار می‌رود. در جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی به دلیل برش نواحی شکم و برداشت حجم زیادی از چربی اندام و شکم، این ناحیه ظاهر خوش فرمی به خود گرفته و یک روش تهاجمی برای تخلیه چربی محسوب می‌شود.

لیپوماتیک:  لیپوماتیک یکی از روش‌های نوین و جدید پیکرتراشی است که جایگاه ویژه‌ای را دارد. این روش از جراحی کاملا بی‌خطر و ایمن بوده و بدون درد و خونریزی انجام می‌شود. عمل زیبایی شکم لیپوماتیک برای افرادی که دارای شکم بزرگ، بد شکل و چربی موضعی در ناحیه پهلو، بازو و شکم هستند، مناسب است.

لیپولیزر: این جراحی به لیپولیز معروف است که با استفاده از امواج لیزر سلول‌های چربی سوزانده و ذوب می‌شوند. این روش برای افرادی که چربی زیادی دارند توصیه نمی‌شود لیپولیز برای چربی‌های موضعی ران ها، شکم، پهلو، غبغب و بازو بسیار مناسب است.

بهترین کلینیک های زیبایی کدام است؟

در ایران بیش از هزار کلینیک زیبایی و پوست و مو فعالیت می‌کنند که در ادامه به معرفی چند کلینیک پوست و مو پرداختیم:

کلینیک زیبایی جردن

کلینیک جردن واقع در خیابان آفریقا، توسط دکتر محمدعلی نیلفروش‌زاده رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی و دبیر انجمن متخصصین پوست ایران تاسیس شده است.

در این کلینیک انواع خدمات پیوند مو، تغذیه و تناسب اندام، پوست و زیبایی و اصلاح فرم بینی نیز ارائه می‌شود.

کلینیک جردن مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاه‌های ساخت آمریکا و اروپا است که همه دارای تائیدیه‌های FDA آمریکا و CE European است.

کلینیک ایران نوین

کلینیک ایران نوین یک کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران است. این کلینیک با مجوز رسمی وزارت بهداشت جز یکی از مجهزترین کلینیک‌های کاشت مو است. در این کلینیک علاوه‌بر کاشت مو خدمات دیگری اعم از لیزر، تناسب اندام، جراحی‌های زیبایی نیز ارائه می‌شود.

کلینیک ایران نوین در دو شعبه در شهرک غرب و سعادت آباد فعالیت می‌کند.

کلینیک رویان سلامت

کلینیک رویان سلامت در سال ۹۴ توسط دکتر احمدرضا عسکریه یزدی و دکتر سهرابی تاسیس شده است. این کلینیک در ابتدا به‌صورت کاملا تخصصی روی کاشت مو فعالیت کرده و اولین مجموعه‌ای است که بیمه‌نامه کاشت مو که از طریق بیمه ایران صادر می‌شد را پایه‌گذاری کرد.‌ براساس این بیمه‌ کاشت مو به‌صورت بیمه‌ای به مشتری ارائه می‌شود و این اولین بار است که در دنیا این اتفاق می‌افتد.

از سال ۹۶ یک روش انحصاری جدید را برای کاشت مو به این مجموعه اضافه شده که توسط دستگاهی به نام SUPER FUE انجام می‌شود. این یک تکنیک جدیدتر از FIT است اما پایه همان FIT و بدون جراحی است. یعنی بدون برش پوست روی سر این کار صورت می‌گیرد.

در کنار کاشت مو، کارهای زیبایی دیگری مانند تزریق ژل، بوتاکس، چربی انواع لیزرهای پوست و زیبایی در این کلینیک انجام می‌شود. تمام شعبه‌های رویان، کلینیک‌های تخصصی پوست و مو هستند.

این مرکز در سال ۹۶ به‌صورت حرفه‌ای در سایر خدمات و جراحی زیبایی مانند لیپوماتیک، جراحی سینه و… به‌‌صورت وسیع ورود کرده است. سیاست اولیه رویان سلامت کیفیت کار است. به ‌این‌صورت که تزریق چربی که در این مرکز انجام می‌شود. بیشترین تزریق چربی برای کلینیک رویان سلامت بوده که این عدد به بیش از ۲۰هزار رسیده است.

مدتورپرس این گزارش را به مرور کامل می‌کند. اگر شما یک کلینیک زیبایی هستید و می‌خواهید در این گزارش معرفی شوید، با ما با شماره ۰۹۱۷۱۷۴۱۰۰۳ تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.