برای معرفی گردشگری سلامت همدان به حمایت وزارت بهداشت نیاز داریم

دکتر ویدا سمیعی مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان

استان همدان یک استان تاریخی، زیبا و توریستی است. در این استان چشمه‌های آب‌گرم با خاصیت‌‌های درمانی بسیار و بیش از ۳۰۰ گونه گیاهی و… وجود دارد که می‌تواند جایگاه ویژه‌ای را در حوزه درمان به خود اختصاص دهد. این استان همچنین به تازگی به توریسم سلامت نیز ورود پیدا کرده است.

در این استان ۶ بیمارستان و مرکز جراحی محدود دارای مجوز IPD نیز وجود دارد. تاکنون بر روی زیرساخت‌های این مراکز درمانی به‌خوبی کار شده و بخش‌های VIP مراکز تکمیل و راه‌اندازی شده است.

اخبار اکوسیستم گردشگری سلامت را در تلگرام مدتورپرس دنبال کنید

این مراکز درمانی در حال حاضر مشغول بازاریابی و برندینگ برای جذب بیمار خارجی هستند و بر روی بازارهای شمال عراق، عمان، قطر و محدوده‌ای از اروپا نیز فعالیت می‌کنند. در راستای تبلیغات همچنین به حمایت‌های وزارت بهداشت نیازمند هستیم تا بتوانیم بیماران بیشتری را جذب کنیم.

بیمارستان فوق‌تخصصی قلب فرشچیان یکی از ۶ مرکز درمانی دارای مجوز IPD در این استان است. این بیمارستان در قلب ایران منحصربه فرد بوده و روزانه میزبان بیماران بسیاری از غرب کشور است. علاوه‌بر بیماران ایرانی، توریست‌های درمانی بسیاری برای آنژیو و عمل‌های مختلف قلب باز به این بیمارستان مراجعه می‌کنند. این بیمارستان به تازگی با کشور افغانستان مذاکراتی را درخصوص ارائه خدمات درمانی مختلف به بیماران قلبی این کشور انجام داده است. امید است تا در آینده نزدیک میزبان توریست‌های درمانی حوزه قلب و عروق از این کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.