برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن خدمات بین‌المللی گردشگری سلامت ایران

مجمع عمومی عادی انجمن خدمات بین‌المللی گردشگری سلامت ایران با حضور اعضای هیأت‌مدیره‌، مدیران و اعضای انجمن و جمعی از استادان و فعالان این حوزه در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به صورت فوق‌العاده در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران برگزار شد.
حاضران در آغاز نشست خانم آبائی را به عنوان رئیس مجمع و خانم‌ها دهفولی و نوبخت را به ترتیب به عنوان ناظر و منشی مجمع برگزیدند. روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انجمن برای درج آگهی‌ها انتخاب شد.
در ادامه دکتر محمد جهانگیری رییس انجمن خدمات بین‌المللی گردشگری سلامت، به تشریح فعالیت‌ها و عملکرد چند سال اخیر انجمن پرداخت و عبداله یونسی بازرس انجمن گزارشی از وضعیت مالی انجمن ارائه کرد. سپس کاندیداهای انتخابات هیات مدیره انجمن خود را معرفی کردند و به بیان اهداف و برنامه‌های خود برای انجمن خدمات بین‌المللی گردشگری سلامت ایران پرداختند.

انجمن خدمات بین المللی گردشگری سلامت ایران
در این انتخابات، اعضای هیات‌ مدیره انجمن با اکثریت آرا انتخاب شدند. دکتر محمد جهانگیری، دکتر آرش انیسیان، دکتر عباس شجاعی، اکبر غمخوار، دکتر بهرام معظمی، دکتر غلامرضا فنایی و دکتر کاظم چابک به عنوان اعضای اصلی برگزیده شدند. محمدرضا صفائیان و محمد رضا واهبی به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل اول و دوم انتخاب شدند. این انتخابات با برگزیدن دکتر عبداله یونسی به عنوان بازرس انجمن و دکتر امین کریمی به عنوان بازرس علی‌البدل پایان یافت.

 

۲ نظرات
  1. جواد. م می گوید

    از زحمات آقای جهانگیری و دکتر انیسیان در انجمن گردشگری سلامت باید قدردانی کرد. حضور آقای غمخوار که یک مدیر قدرتمند و با سوابق روشن است هم در این انجمن مایه دلگرمی اعضا و جامعه گردشگری پزشکی خواهد بود.

  2. محبت زارع می گوید

    لطفا در مصاحبه ای با آقای دکتر چابک از برنامه های انجمن برای رونق گردشگری سلامت در شیراز بپرسید. به نظر می رسد ظرفیت های این شهر برای رونق بیشتر مدیکال توریسم هنوز به کار گرفته نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.