مطالب مرتبط

2
دیدگاه خود را بنویسید

  اشتراک  
اطلاع از
خدامی

اقای لاریجانی به این اشاره کردند که حجم استفاده از تبلیغات درست در کشور به دلیل بودجه کم، بسیار محدود است. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که بودجه و هزینه بیشتری صرف تبلیغات گردشگری شود. صنعت گردشگری برای کشوری مانند ایران که ظرفیت‌های بسیاری را در این حوزه دارد بسیار سودآور است و در این دوران تحریم می‌تواند ارز قابل توجهی را وارد کشور کند.

ختم

مصاحبه خوبی بود. به نظرم آقای لاریجانی در وزارت تازه تاسیس گردگشری باید مفهوم بردنینگ و تبلیغات گردشگری را متحول کنند. با این نگاهی که مدیران گردشگری کشور به تبلیغات در این حوزه دارند ما به جایی نخواهیم رسید. فقط نگاه کنید ببینید کشورهای دیگر چطور برند گردشگری خودشان را در تلوزیون‌های مطرح دنیا دارند تبلیغ می کنند. ببینید قطر ایرویز یا ترکیش ایرلاین برای تبلیغ کشورشان چه بودجه هایی اختصاص داده اند. برای همین گردشگری سلامت چقدر دارند در هند و ترکیه تبلیغ می کنند. ما اما از برگزاری یک نمایشگاه خارجی که برندهای درمانی مون و بیمارستانهامون همش… ادامه مطلب

تمام حقوق برای سایت مدتورپرس محفوظ است